LMT Defender och Mac 10 frågor

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Snickers

Re: LMT Defender och Mac 10 frågor

Inlägg av Snickers »

Har haft min LMT Defender RIS i ett år nu.... Kört 11.1 LiPo från start, M120 fjäder samt 6.01 prec-pipa.... Bytte fjäder i den förra veckan och tittade då på resten av lådan givetvis. Den var som ny :) Inte en skråma på de interna delarna!! Jag upplever denna som en superb AEG :)

Prec-Pipa gör inte bara på sig när det gäller träffbilden, du höjer också utgångshastigheten med mellan 5 till 10m/s.

Klockren Bössa :)
We borught the angels down.........And made them evil.......

Fubar

Inlägg av Fubar »

Nice!!
Då är d et bara till att skaffa sig 11.1 och en prec. pipa!
Tack för infon!!
“War is young men dying and old men talking"
---------------------------------------------------------------------------------------
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... ilit=fubar

Snickers

Inlägg av Snickers »

Vassego :) Dock är det ju så att alla lådor monteras för hand.... och alla är INTE lika väl schimmade... Man vet inte förrän man delat på den :) Dock så BRUKAR det inte var några problem alls med LMT- bössorna. Deras lådor är uppgraderade redan från fabrik :) Skaffar du en S.I.R .... Så stoppa inte i mer än en M110 fjäder..... Med M120 så Chronar den mellan 133-140.... LITE för mycket :) Min R.I.S chronar 131 varje gång jag satt i en ny M120.... Jag byter två ggr om året!
We borught the angels down.........And made them evil.......

PinPale

Inlägg av PinPale »

Är det inte bara att sätta på en ljuddämpare så går den ner lite i utgångshastighet?

Xelley

Inlägg av Xelley »

Vad jag vet så finns det inget som säger att silencer tar utgångshastighet. Jag har iaf samma fps med som utan dämpare på alla mina bössor.
I dont do karate, i do Ka - Razy!

Skriv svar