M203 och madbull HP204
Re: M203 och madbull HP204
inga problem så vitt jag kan föreställa mig då man kan vinkla röret efter att man öppnat det så man kan se rakt igenom. Den har dock begränsningar i hur lång och låg rail man kan montera den på då infästningen är försänkt i toppen på kastaren. Sen finns ju även 320an som bryter upp sidledes.
Någon här som har lust att låna ut en 204-skotts historia över en helg (står självklart för allt porto om utanför sthlm) så att jag kan pröva och se om den lirar eller inte i min tub?
Vore riktigt hyvens då det skulle vara en sjuhelvetes massa huvudvärk om man beställde 5st för att sedan upptäcka att ingen passar.
Vore riktigt hyvens då det skulle vara en sjuhelvetes massa huvudvärk om man beställde 5st för att sedan upptäcka att ingen passar.
"Daddy, what happens when you die?" "Erhm.... son.... you go into respawn"
"Pain is temporary, chicks dig scars"
"Pain is temporary, chicks dig scars"
Ha ha. Kom att tänka på en sak när det gäller posta granater. Köpte en granat (Green gas) här på köp och sälj och fick den skickad till mitt jobb, tog ut den ur det vadderade kuvertet och kollade på den lite. En jobbarkompis ville också kolla på den och givetvis så trycker han på knappen
PANG! Ha ha! Den var ju laddad med gas! Höll på att skita på mig
. Tänk om nån på posten hade slängt den på en hylla och den hade spontanavfyrat
hade nog fått lite att förklara då. Kom ihåg att posta dem tomma
.