Hej, har nu börjat ta mig in i GBB träsket, då det känns som att det närmar sig ett sekundärt vapen. Har kollat in mig på en M9 från KJW, vilken jag tycker ser bra ut.
Undrar nu hur pass bra den presterar ur låda, och hur kvaliteten är? Har både läst lite gott om den och sedan har jag hört från vissa att KJW inte gör vidare bra grejer.
Nu blir detta eventuellt min första GBB, så jag hoppas att den är relativt driftsäker och inte kräver en bunke uppgraderingar för att den ska prestera.
Samt, går det att importera GBB magasin från utlandet? Jag vet mycket väl att det inte är rekommenderat att försöka köpa GBBs ifrån någon butik utanför landets gränser, men hur är det med magasinen?
KJW/ASG M9, Bra pisol? Magasin utomlands?
-
Re: KJW/ASG M9, Bra pisol? Magasin utomlands?
När det gäller sidearms så är det nog väldigt mycket upp till dig själv hur kräsen du är med precision. Jag använder sällan ett sidearm på över 10-15m och träffar du inte på det avståndet med en originalpistol så är kvaliteten katastrofal, men vill du börja skjuta konsekvent på längre avstånd så kan det vara ide med uppgraderingar.
Att importera magasin skall enligt utsago inte vara ett problem då det endast är en gasbehållare vilket inte är förbjudet.
Att importera magasin skall enligt utsago inte vara ett problem då det endast är en gasbehållare vilket inte är förbjudet.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.