Ok, låter bra det ^^.
Jag har en som är på väg till Sverige as we speak, så vi kanske får se vem som hinner först Kikar in här så snart jag fått den och tillfälle att testa den ordentligt jag också.
God precision direkt ur lådan, jag skulle inte påstå att en ny pipa är absolut nödvändig i första taget. Träd smalare än normala människokroppar är enkla att träffa på 40-60m med 0,25g kulor och måttlig sidvind. Tyngre kulor är nog att rekommendera i vilket fall, men jag har ingenting tyngre hemma just nu. Trots lätta kulor så gick de rakt och konsekvent. Hop-up är nog det första som jag kommer att uppgradera då jag upplever att den inte tar speciellt bra, det märks knappt någon skillnad mellan högsta och lägsta.
Ett problem jag har är att jag måste trycka in magasinet i bössan med handen vid manöver för att det ska mata, är det något du känner igen, Kreator? O.o
Beslag och mekanism är gott och väl åtskruvade tillräckligt. Jag tror det går att lösa med lite meck, men än så länge orkar jag inte bry mig faktiskt Det räcker att bara vila bössans tyngd mot magget så matar den bra. Blir lite efterforskning för min del senare. Men som du säger - ny hop skulle sitta bra