Begagnat kostar inte lika mycket som nytt.
En Kina jpc gick för 300 sek för nån vecka sen.
Så om man bara letar och har tålamod så kan
man hitta billigt.
Ot: dåliga dagar kan alla ha. Ingen fara.
Bring the rain!
Kunglig hovleverantör av död och förintelse.
Ok ger detta en chans till... ett kit tar tid att bygga om du inte har en enorm buffert ....
CHEST RIG/PLATE CARRIER
JPC finns riktig crye precision för ca 300 dollar att köpa imorgon på E-bay...(oftast kan du slippa tull om avsändaren skickar paketet som present eller liknande) kan du vänta kan du få den billigare direkt från "Crye" ca 260 usd ( men tänk på att om du beställer från ett företag i usa garanterar jag att du får tulla så E-bay blir billigare i 90% av fallen) men dom just nu har ca 4 månaders leverans tid pga att dom skickar till Sandlådan... Skall du köpa JPC (som jag själv riullar är det en liten men grymmt bra väst som man får plats med mycket saker på...) vill du köra klassisk LBT 6094 så finns det bra kloner där ute speciellt märket Flyye. 6094 är lite större och otympligare men du kan lasta på dig änumer fickor utan att det känns allt för konstigt...
Multicam eller MC är en korrekt färg men skall undivkas på kopior dock har flyye en bra kopia på mulitcam så den duger... vanliga kines MC riggar och pouches får någon konstig laxrosa färg i sig och ser bedrövligt ut... dock funkar TAN eller Khaki alltid även på kopior... alla kopior går sönder för eller senare Flyye håller hög kvalitet och är värt de extra pengarna dom kostar.
JPC kopiorna är inte bra... på rikgtigt... då skulle jag råda dig en Flyye 6094... sen kan du kolla in Mayflower oxå vet inte hur exakt det är men Det är en bra RS väst som brukar gå för vettiga pengar då alla inte upptäckt deras charm och funktion...
Köper du en äkta JPC så köp då Warriors fickor då de är i samma nyans på multicam....( ok alla riktiga usa nördar vrider sig nu iom warrior är engelsk och US D.D skulle inte köpa in brittiska fickor)
UNIFORM
När det gäller multicam kläder skulle jag säga bästa kopiorna kommer från ALLWIN ca 100usd plus frakt... Emerson är ditt andra val och strunta i allt annat... dessa gör kopior på Crye precision Multicam gen 2 eller 3... med inbyggda knäskydd etc... riktigt porrigt..
Sen glöm inte köpa Lanyard (en hake som man säkrar sig själv med i helikoptern) för extra poäng... camelbacks etc ser man inte så mycket dom är ju inte ett "stridande" förband dom skjuter mest på folk som skjuter på dom när det hjälper sårade.. så 3 day pack och sådant finns liksom inte med i den vanliga utrustningen då dom är knutna till en helikopter och bor på basen
Hoppas du fått lite mer insikt och som jag sade initialt kolla dokumentärerna dom är riktigt bra.. you tube is your friend.. dom är på ca 45 min styck...
Signing of...
Fritte "PROSPERO"
Seal Team : Zero
-För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras!-