Tänkte nu dela på den och peta i en M120 fjäder och en precisionspipa.... MEN jag får fan inte sönder byssen... Min gamla M4:a har jag dela hur många gånger som helst och det är inga problem, inte heller min G36:a .... Hur fan gör man kamrater? Youtube är inte till någon hjälp alls... Det jag vet är att man ska ta den främmre sprinten och dra framåt samt dra i charginghandle så ska uppern släppa. men den kommer bara en cm sen är det ju tvärstopp.... HELP!!!!
VFC 416D AEG
VFC 416D AEG
Fick min efterlängtade 416 förra vecka och har nu spelat med den
Tänkte nu dela på den och peta i en M120 fjäder och en precisionspipa.... MEN jag får fan inte sönder byssen... Min gamla M4:a har jag dela hur många gånger som helst och det är inga problem, inte heller min G36:a .... Hur fan gör man kamrater? Youtube är inte till någon hjälp alls... Det jag vet är att man ska ta den främmre sprinten och dra framåt samt dra i charginghandle så ska uppern släppa. men den kommer bara en cm sen är det ju tvärstopp.... HELP!!!!
We borught the angels down.........And made them evil.......
Re: VFC 416D AEG
Kroppen är byggd som en vanlig Aeg M4 och det ska inte vara annorlunda. Är det bara inte något som fastnar då? Typ sprinten fastnar i patronlucken eller liknande.
-
futuremind
tog isär en vfc 417 inget sånt problem fast fick inte ur boxen i kroppen
då satt det en liten insekts nyckel i ett hål bakpå kolvfästet där man kan sätta ett sling fäste
hoppas ditt andra problem löser sig
M.V.H Alexander
då satt det en liten insekts nyckel i ett hål bakpå kolvfästet där man kan sätta ett sling fäste
hoppas ditt andra problem löser sig
M.V.H Alexander
M.V.H Alexander
Får väl lämna in den till Antonio i höör så fixar han det
och så får man en liten aning om vad som sitter i lådan som enligt VFC är en "Custom V. 2 box" men ing detaljer går att finna på nätet.... Och då kan han lika gärna sätta i pipan åxå 
We borught the angels down.........And made them evil.......