Jag har i min ägo en uniform m/59, inkl. slips, rock, gradbeteckningar (kapten, signalspan), skor, ett paket issued cigaretter (antar att de smakar som Stalins rövhår vid det här laget), hölster och några andra småprylar, så som skodon, som "lånades" från försvaret

Sånär som perfekt skick; rocken brukar jag använda på vintern (oerhört snygg rock i mitt tycke). Korrekta stämplar finns på, förstås.
Har även tillhörande mässuniform och sabel samt en träningsflorett då farfar tävlade fäktning i det militära - dock vet jag inte om floretten kommer från försvaret.
Jag har även en del materiel från hans tid i lumpen under kriget, men det är icke-komplett utrustning - dock i mycket gott skick. Stämplarna är nästan bortvittrade så jag vet inte exakt från vilken(vilka?) uniformer de kommer ifrån.
Om det är intressant kan vi tala i PM. Dock har jag ingen aning om vad den kan tänkas vara värd. Om någon vet får man gärna informera. Är inte ens säker på om jag kan tänkas separera från den, då den tillhört min farfar, som sagt. Det får tänkas på.