Intressekoll: Race-sniper

Stygge

Re: Intressekoll: Race-sniper

Inlägg av Stygge »

Bråkat med kass hälsa senaste veckorna och totalt ointresse i allt utom att ligga på soffan. Ska ta mig i kragen framöver, har lite planer på ett bygge men måste se mer exakt vad jag har i gömmorna och då krävs en storstädning som jag inte ser fram emot... Bara jag lyckas rota fram delarna så ska det nog bli lite bygga av ska ni se :)

Omooh

Inlägg av Omooh »

Angående JG Bar-10G, vapenbutiken nämnde att dom skulle få in dessa någon gång i mitten av maj och dom brukar pressa priserna rätt bra :)

Nemesis

Inlägg av Nemesis »

Detta kommer att följas med intresse!
Och om jag känner mig själv rätt så kommer även jag att börja plocka när en lön har trillat in ;)
Task force Aeigir

Skogsmulle

Inlägg av Skogsmulle »

Har plockat fram de delarna jag har.
ImageUploadedByTapatalk1371587652.524602.jpg
Förhoppningsvis ska man väll kunna göra nått av detta.

PS. Ingen av mina "spelande" sniper har fått sätta livet till i denna bilden. =) DS.
You Can't have Manslaughter Without Laughter!

Black Forest Group

Taint

Inlägg av Taint »

Är det bara FJÄDER bössor som är tillåtet?
Om jag utgår från en CA m24, men slänger i diverse skräp (inte plug n´ play grejer) och det blir en semi-automatisk gas-bössa så blir bygget diskat?
PTH - Pure Awesomness Designated Marksman
Hitta oss på Facebook

kimjoh560

Inlägg av kimjoh560 »

Jag byggde en bössa, kunde inte hålla budgeten då det var ett riktigt måndagsex jag beställde. Fick byta en jäkla massa saker så det slutade med att jag fick köpa både det ena och det andra

Reslutatet en skitkort SV-98 med ljuddämpare a lá Gspec. Många har säkert redan sett den. Jag kommer inte att bidra med något mer i tävlingen. Håller i stället på att sälja av alla mina sniper-prylar och lägger ner airsoftandet på obestämd tid då jag aldrig kommer ut och spelar längre.

Bild
Bild

Så ser den ut externt och där är allt hemmasnickrat, inklusive ljuddämparen. Dock är den full av en jädra massa goa internals som jag fick köpa så den är inte godkänd oavsett. Originalsiktet var ett 1,5-5x men det såg inte klokt ut.
Lgt. Skalptagare

Skriv svar