Nybörjare, Norra STHLM

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
rille220

Nybörjare, Norra STHLM

Inlägg av rille220 »

Hej!

Jag är en nybörjare som behöver lite hjälp med att komma igång!
Har varit på vapenbutikens inomhusbana och tyckte det var grymt kul att köra.

Jag behöver som sagt hjälp med att komma igång, har inte köpt mig något gear ännu, vill ju inte slänga pengar i sjön...
Jag undrar också om det finns någon förening eller gäng som spelar i norr ort.

Tack på förhand!
Rille220

mentaganon

Re: Nybörjare, Norra STHLM

Inlägg av mentaganon »

Det körs spel på Klacken, nere vid barkarby flygfält så gott som varje lördag, bara att dyka upp med grejorna å köra.
Mer info om Klacken och andra spel i stockholmstrakten hittar du här: http://airsoftsverige.com/forum/viewforum.php?f=33
Det finns mat i huset...och den har vapen!!!
Mina affärsredovisningar

rille220

Inlägg av rille220 »

@mentaganon Jag såg att det skulle vara spel i helgen (06/22) kan synd nog inte vara med då. pga att jag blir 19 då. annars hade jag gärna tagit mig dit för att ta en titt och kanske vara med. :)

Mixe

Inlägg av Mixe »

SJÄLVKLART finns det lag och föreningar! Under "Kontakt" här på på forumet hittar du dem.
Klokt att inte köpa utrustning än innan du hunnit umgås med andra airsoftare lite.
Det första du skall fråga dig är om du vill spela i ett lag eller inte. Vill du det så sök runt och hitta ett som har en stil du vill ha. SEN går du med och skaffar gear enligt deras krav och råd!

Om U.S Army Rangers är en lockande stil kan jag ödmjukt rekommendera mitt eget lag/förening Stockholm Airsoft Regiment :)

rille220

Inlägg av rille220 »

@Mixe
Vad bra ska ta mig en titt på den delen av forumet.
är synd nog inte så jätte intresserad av att köra som U.S Army Rangers. Tackar för inbjudan men nej tack ändå. Vem vet kanske ändrar mig i framtiden och då hör jag av mig. :)

Prospero

Inlägg av Prospero »

Rangers Lead The Way
Signing of...
Fritte "PROSPERO"
Seal Team : Zero

-För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras!-

~Marcus Porcius Cato maior~

Tamaz

Inlägg av Tamaz »

Har du tagit dig till klacken ännu? Jag ska dit på lördag och kan säkert få med extra vapen och väst för utlåning. Skicka PM om du är intresserad.
Lag: [saft] och [STAG]
Mina affärsredovisningar

Skriv svar