Tja! Jag har sökt och försökt hitta en tråd hur jag går till väga för att få tillgång till börsen på forumet men inte hittat nåt!
Så om någon snäll Mod eller någon annan snäll själ kan länka eller berätta hur jag skall gå till väga angående detta hade det uppskattats rejält.
Jag känner att det är dags att ta en titt där coh fynda samt sälja!
Tack på förhand.
Finns det någon genomsnittlig tid det brukar ta att bli godkänd för börsen efter ansökan?
Rätt övertygad om att min ansökan är komplett (men om inte antar jag att man blir upplyst om det) men har inte hört något sen jag ansökte den 10e.
Är lång väntan för godkännande att förvänta sig nu i sommartider?
Kommer inte ihåg exakt, men tror inte man blir upplyst. Det är trots allt ideellt arbete av alla mods och admins så vissa begränsningar finns i vilken service man får. Men det finns ju en fin lista på vad man måste ha, så svårt är det inte att kolla av om allt stämmer
Jo då, checklistan är ju följd och samtliga profilfält ifylld m.fl. Det är ju självklart att sådana instruktioner skall läsas och följas, men det kan ju uppstå situationer där man inte är ense över vad som är "korrekt" ifyllnad av information och det kan ju bli knepigt att öht få det kommunicerat till sig då.
Enklast skulle väl vara om man t.ex. helt sonika togs bort från kön till Airsoftbörsen i sin grupplista så man såg att man blivit borttagen/utkastad från kön och då kunde dra slutatsen att något var fel. Med total radiotystnad blir det svårt att åtgärda eller ens spekulera kring eventuella fel (och kan helt sonika bero på mycket att göra på annat håll) så upplever väl instinktivt att någon sorts feedback, om än bara binär, inte är överflödigt bara för att checklistorna finns.
Efter att ha läst andra trådar ser jag att enklast är att kontakta admin/mod direkt, så jag siktar på det istället.