Re: atw upper till ctw lower?
Postat: mån okt 13, 2014 3:21 pm
På min förra A&K TW så gick min CTW-upper på utan några större problem. Det vart en betydligt större glipa mellan upper och lower, och King Arms-cylindern jag testade med först fungerade inte alls. Däremot funkade CTW-cylindern felfritt!
Testade just med min nuvarande A&K TW, och CTW-uppern gick på *ganska* bra. Bakre sprinten verkar inte vela gå in hela vägen, men jag kan inte tänka mig att det ska krävas några större modifikationer för att få den att gå in hela vägen.
Däremot, som sagt funkar inte alla cylindrar när du mixtrar CTW-upper med A&K-lower, och det blir en ganska ordentlig glipa mellan upper och lower. Jag har inga batterier till hands så jag kan tyvärr inte testa vilka cylindrar som funkar respektive inte funkar.
Mvh!
*Edit, insåg just att det kan ha varit Airo TW ni snackade om och inte A&K?*
Testade just med min nuvarande A&K TW, och CTW-uppern gick på *ganska* bra. Bakre sprinten verkar inte vela gå in hela vägen, men jag kan inte tänka mig att det ska krävas några större modifikationer för att få den att gå in hela vägen.
Däremot, som sagt funkar inte alla cylindrar när du mixtrar CTW-upper med A&K-lower, och det blir en ganska ordentlig glipa mellan upper och lower. Jag har inga batterier till hands så jag kan tyvärr inte testa vilka cylindrar som funkar respektive inte funkar.
Mvh!
*Edit, insåg just att det kan ha varit Airo TW ni snackade om och inte A&K?*