Celsius DTW MX3R?

Här diskuterar vi alla training weapons.
PTW, CTW, DTW, A&K TW mfl.
Genocide
Inlägg: 1206
Blev medlem: lör maj 05, 2012 4:46 pm

Re: Celsius DTW MX3R?

Inlägg av Genocide »

Kan inte hålla med mer...
Nothing ever stays stock...
http://www.pmairsoft.se

Fearless
Inlägg: 110
Blev medlem: tis apr 02, 2013 11:51 am

Re: Celsius DTW MX3R?

Inlägg av Fearless »

Orginal MDD hop sägs fungera bra men jag har bara provat STTS MDD hop, ver 1 och ver 2 och jag fick inte till det bra på någon av dem. Framför allt när jag fick dem att mata skapligt bra så var de inte vidare konsekventa i hopen. T o m DTW'ns egen hop funkade bättre både vad gällde matning, räckvidd och precision.

Men det är ju min erfarenhet och andra kan mycket väl ha lyckats bättre? :)

21 augusti 2014, 15:16:

Du kan ju alltid fundera på om det inte blir bättre att köpa nytt. Här är vad jag gett:

Etiny från Powair6 - 1400:-
Orga Flathop och Orga Magnus 6.10 pipa från Redwolf (med tull å moms) 1700:-
Helt ny Tac'ed Systema 490 motor från Fine-arms.de 2250:-
DTW MK18 Max3 från Rsov.com 2300:-

Total 7650:-

Kunde fått en beggad Systema för de pengarna men jag köpte bössan först och sen bytt ut under tiden. Nu går bössan riktigt bra (och har så gjort under hela sommaren) och framför allt med en väldigt lång och flack kulbana.
“It’s time to kick ass and chew bubblegum…and I’m all out of gum.”

Tjabo
Inlägg: 51
Blev medlem: tor jan 24, 2013 11:06 pm

Re: Celsius DTW MX3R?

Inlägg av Tjabo »

Hej igen!

Jag tar till mig allt ni säger, och förstår argumenten mot.

Men, i nuläget har jag en stabil driftbössa, och jag vill lära mig ett nytt system. Jag kommer med största sannolikhet skaffa C-DTWn, och försöka fixa vartefter den går sönder eller krånglar.

Tänkte passa på att be om ursäkt från början eftersom jag med största sannolikhet kommer hemsöka den här forumdelen under de kommande året/åren.
Filthy Casuals
Vet minst och frågar mest!

"Only when a mosquito has landed on his testicles will man truly understand that every situation can be solved without violence"

Skriv svar