G&D DTW, skjuter full auto så fort batteri koppas in.
G&D DTW, skjuter full auto så fort batteri koppas in.
Hej! Fick hem min DTW idag, väl på jobbet så tänkte jag ställa in hoppen, började med att skuta lite och den berömde sig som den skulle. Sen så väljer det att gå full auto utan att jag rör avtryckaren, drog genast ut batteriet (11v lipo) prövade att sätta in batteriet sen igen med bössan på sade utan magasin i men den sluter som det vore domedagen.... Det luktade även bränt från stocken. Vad kan det vara för fel? Är helt färsk på TW's.....
(Är fortfarande på jobbet och skriver detta på min sunkiga iPhone som jag inte kan se hela texten jag skriver... Ber som ursäkt för felstavningar och andra ord.... )
Tack på förhand!
Zhiwar
(Är fortfarande på jobbet och skriver detta på min sunkiga iPhone som jag inte kan se hela texten jag skriver... Ber som ursäkt för felstavningar och andra ord.... )
Tack på förhand!
Zhiwar
Re: G&D DTW, skjuter full auto så fort batteri koppas in.
Värkar vara bakre kretsen som har gått eller så har avtryckaten hängt sig.
-----OPTIMUS-----
Futurum nobis est
Futurum nobis est
Men om det är avtryckaren så borde den väl inte skjuta när vapnet står på semi eller är utan magasin? Vart kan man hitta ett dtw kompatibelt kretskort?
Din bakre krets har checkat...
DTW tar bara emot DTW. Så du måste få tag på en DTW, eller byta ut främre och bakre mot tex etiny eller systema.
Etiny vinner lite pga pyyyytteliten bakre krets.
DTW tar bara emot DTW. Så du måste få tag på en DTW, eller byta ut främre och bakre mot tex etiny eller systema.
Etiny vinner lite pga pyyyytteliten bakre krets.
Okej, får se vad airsoftglobal säger då..... Ifall dom ger mig långfingret så blir det etiny bak å fram... men det ska väl fan inte hända efter ett magg? Fick den idag och pajjar på samma dag.....
Nej det ska inte hända efter ett magg. Det ska inte hända överhuvudtaget i den bästa av världar
Men ändå händer det
Etiny FTW
Etiny FTW
Tog ut den bakre kretsen och ja.... Den var bränd. Hur kan det äns hända? Fel batteri? Andvände 11.1 v nano-tech lipo25-50 c. Eller bara måndagsex?
För högt C-antal på batteriet om dom inte ändrat från första rev av krets.
Ska svara på ditt PM såfort jag sitter vid en dator btw!
Ska svara på ditt PM såfort jag sitter vid en dator btw!
Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
Kan vara så med att gearboxen går trögt och då ökar motståndet och skiten brinner.
Hände min lagkamrats dtw.
Hände min lagkamrats dtw.