PTW Flat hop
Re: PTW Flat hop
Kört några gånger till med 90cyllen, jag är imponerad, går bättre jämfört med min (numera) reservinnerpipa som har en orgapipa och mddhop (sitter på en pdi 6.03 nu). verkar som den inte blir lika påverkad av kyla och fukt heller, har inte behövt ställa om den trots regn och sånt som brukar sabba friktionen annars. Helt klart ett bra alternativ om man har orginalhop.
-----------------------Sjukt mycket HPA-bössor och PTWer.-----------------------------------------
Låter ju onekligen väldigt bra
Sitter just nu på en sisådär hop som jag inte riktigt lyckas få till bra så letar efter en ny, frågan är ju bara om man ska ta i och beställa en 6,1 pipa i samma veva..
Sitter just nu på en sisådär hop som jag inte riktigt lyckas få till bra så letar efter en ny, frågan är ju bara om man ska ta i och beställa en 6,1 pipa i samma veva..
Hej
Jag har också köpt den hopupen. Fick mycket bättre träffbild. Kör med pdi 6.04 pipa. Ska nog satsa på en Orga 6.10 sen.
Jag har också köpt den hopupen. Fick mycket bättre träffbild. Kör med pdi 6.04 pipa. Ska nog satsa på en Orga 6.10 sen.