PTW Cyklar ej
Re: PTW Cyklar ej
Låna en kompis EL-003 och prova. Utan närmare förklaring misstänker jag en fet.
Brimstone 14
was known as sniper_elof
was known as sniper_elof
Det ser ut på detta viset. Ska det göra det?

Fick för övrigt det tipset om kolgångarna, ska plocka isär och fila lite på kolen nu så att dem inte ligger emot för mycket. Det fungerar nämligen när jag lossar lite lätt på de fyra skruvarna längst ner i pistolgreppet. Fick bössan att fungera som normalt, med semi och allt, när jag juckade lite med pistolgreppet.
Är dock inte övertygad om att det är detta som är felet, svårt att sätta fingret på det. Nästa steg är att testa och fila så fort jag vet att kuggen sitter rätt.

Fick för övrigt det tipset om kolgångarna, ska plocka isär och fila lite på kolen nu så att dem inte ligger emot för mycket. Det fungerar nämligen när jag lossar lite lätt på de fyra skruvarna längst ner i pistolgreppet. Fick bössan att fungera som normalt, med semi och allt, när jag juckade lite med pistolgreppet.
Är dock inte övertygad om att det är detta som är felet, svårt att sätta fingret på det. Nästa steg är att testa och fila så fort jag vet att kuggen sitter rätt.
Titta så att hålen i det övre kugget är rena. Om inte så blås i dom. Annars så ta upp den fremre kretsen och torka av sensororna försiktigt. Man kan även ta av greppet och köra den sammtidigt som man trycker på ett av kolen och blir det då bra så e det kol husen som är lite trånga eller fjädern som inte trycker så hårt.
-----OPTIMUS-----
Futurum nobis est
Futurum nobis est
Enligt din senaste bild så sitter kuggen åt fel håll.
Anledningentill att det funkade förut var nog att motorn var rappare i början och faktiskt inte hann stanna innan den släppte pistongen.
Testa vänd på kuggen vetja.
Anledningentill att det funkade förut var nog att motorn var rappare i början och faktiskt inte hann stanna innan den släppte pistongen.
Testa vänd på kuggen vetja.
Testade att vända på kuggen. Funkar utmärkt igen. Kan äntligen pusta ut innan helgens spel!
Nu funkar det även på 7.4v. Så det verkar som det du sa att motorn va riktigt rapp förut (körde 11.1v).
Tackar för alla svar jag har fått!
Nu funkar det även på 7.4v. Så det verkar som det du sa att motorn va riktigt rapp förut (körde 11.1v).
Tackar för alla svar jag har fått!