Hallå!
Tänkte ge mig in i TWträsket och har nu beställt en DTW därför tänkte jag höra med er som har dessa TW's vad ni upplevt behöver ordnas innan den fungerar tillfredställande? Vilka magasin ska jag köpa osv?
Blivande DTW ägare
Re: Blivande DTW ägare
Vanaras mag är bra för pengarna
Signing of...
Fritte "PROSPERO"
Seal Team : Zero
-För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras!-
~Marcus Porcius Cato maior~
Fritte "PROSPERO"
Seal Team : Zero
-För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras!-
~Marcus Porcius Cato maior~
Kul att du ska köpa dig en TW:)
Ängna lite av din tid att läsa alla topics under din så kommer du få många svar
Bästa sättet att få vetskap ang det du nu köper är ju research
Iom att alla TW eftermarknads bössor är kopior på PTW så är grunden detsamma, så läs Safts Systema PTW guide först. Där hittar du även Challenge Kit manualen som är grymt bra kunskapskälla för att lära dig delarna i din bössa .
Du kommer behöva lära dig meka!
Troligen kommer du behöva gå igenom hela bössan!
Men när den är genomgången och allt fungerar kommer du troligen inte vara besviken. Doch kan vägen dit vara tids och tålamodskrävande.
För min del lärde jag mig massor av att ha köpt ett STTS TA2 vrak för alldeles för mycket pengar! Nu efter att ha lagt nästan lika mycket i nya delar till den så kunde jag köpt en PTW istället
Ängna lite av din tid att läsa alla topics under din så kommer du få många svar

Bästa sättet att få vetskap ang det du nu köper är ju research

Iom att alla TW eftermarknads bössor är kopior på PTW så är grunden detsamma, så läs Safts Systema PTW guide först. Där hittar du även Challenge Kit manualen som är grymt bra kunskapskälla för att lära dig delarna i din bössa .
Du kommer behöva lära dig meka!
Troligen kommer du behöva gå igenom hela bössan!
Men när den är genomgången och allt fungerar kommer du troligen inte vara besviken. Doch kan vägen dit vara tids och tålamodskrävande.
För min del lärde jag mig massor av att ha köpt ett STTS TA2 vrak för alldeles för mycket pengar! Nu efter att ha lagt nästan lika mycket i nya delar till den så kunde jag köpt en PTW istället

Grattis till inträdet i den exklusiva TWklubben 
Min DTW har fungerat asabra dom ca 7k bb's som den fått smaka! Ett pipstopp har erbjudits, skyller detta på kulorna dock.
Köp ett gäng oringar 8.5mm innerdia, tjocklek 1.5mm och kräng över innerpipan så ska det bara vara att kasta plast sedan!
Jag har provat vanaras alumagg, dtwmagget, ctwmagg samt Magpul pmag. Alla funkar fint!
Köp inte vanaras plastmagg, dom är fula

Min DTW har fungerat asabra dom ca 7k bb's som den fått smaka! Ett pipstopp har erbjudits, skyller detta på kulorna dock.
Köp ett gäng oringar 8.5mm innerdia, tjocklek 1.5mm och kräng över innerpipan så ska det bara vara att kasta plast sedan!
Jag har provat vanaras alumagg, dtwmagget, ctwmagg samt Magpul pmag. Alla funkar fint!
Köp inte vanaras plastmagg, dom är fula

Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
Kan informera om att MAGs TW-magg inte funkar i min DTW i vart fall. Gick inte ens att vålda i dem.
Fireteam Cerberus - 2nd Battalion 1st Marines
Affärsredovisningar
Affärsredovisningar i gamla forumet
Affärsredovisningar
Affärsredovisningar i gamla forumet
Tack för responsen och det varma välkomnandet! Jag vill helst ha Emag annars vanilla plåt.. Antar att det är MAAG/systema på plåt sidan? Finns det nån som gör bra Emag utöver Magpul PTS?