HopUp Gummi till Sar10
HopUp Gummi till Sar10
Hade isär min Sar10 och märkte att gummit va helt utslitet, någon som vet vilka som passar till den?
Re: HopUp Gummi till Sar10
Är det inte vanligt bar tio gummi? vsr-10?
Edit: Nu när jag kollar på det ser det exakt ut som sånt man har i vanliga pistoler också? I alla fall 1911or o hicapas. Folk säger även att vsr-10 hop hus osv passar i den, alltså borde det vara vsr-10 gummi också.
Du kan hitta det varsom! Bättre om du söker på google i en halv sekund nästa gång istället
Edit: Nu när jag kollar på det ser det exakt ut som sånt man har i vanliga pistoler också? I alla fall 1911or o hicapas. Folk säger även att vsr-10 hop hus osv passar i den, alltså borde det vara vsr-10 gummi också.
Du kan hitta det varsom! Bättre om du söker på google i en halv sekund nästa gång istället

De svider när jag kissar.
Hade googlat det å såg att de va likadana som de till 1911:an men skulle bara dubbelkolla innan man beställer 

Det är vsr-10 gummi som du ska ha. Och ja många GBB pistoler använder samma typ av gummi.
Må Gud Vara Dig Nådig
För Jag Kommer Inte Vara Det
Medlem i ST-36 samt medarrangör av HaM-Spelen (bilbomber har blivit min nya hobby :P )
För Jag Kommer Inte Vara Det
Medlem i ST-36 samt medarrangör av HaM-Spelen (bilbomber har blivit min nya hobby :P )