Bästa Airsoftversionen av L96A1?

Alesaf
Inlägg: 18
Blev medlem: tis feb 11, 2014 1:32 pm

Bästa Airsoftversionen av L96A1?

Inlägg av Alesaf »

Hallå. Funderar på att börja spela som prickskytt/recon och vill helst köra nåt PSG90 liknande (L96A1). Men efter att ha letat runt på olika sidor så hittar jag många olika tillverkare av dom.

Så vilka gör dom bästa replikorna av just L96??
Har mest kollat på WELL MB01/08 eftersom att jag hörde att dom var lätta att meka med, men vet som sagt inte helt än. Vill som sagt kunna uppgradera vapnet också om jag skulle vilja göra det.

(Om nån har nåt förslag på en pistol till detta så vore jag även tacksam för det)

Marcules
Inlägg: 256
Blev medlem: tis aug 12, 2014 9:41 pm

Re: Bästa Airsoftversionen av L96A1?

Inlägg av Marcules »

Vad vill du ha? Bäst ur lådan eller prisvärdast efter uppgradering? Well är bra om man tänkt uppgradera. Vilken som är bäst ur lådan vet jag inte.
-:Skogsfrisk:-

Alesaf
Inlägg: 18
Blev medlem: tis feb 11, 2014 1:32 pm

Re: Bästa Airsoftversionen av L96A1?

Inlägg av Alesaf »

Jag kommer uppgradera geväret, fact. Men jag vill gärna att den ska "fungera" bra direkt ur lådan också, man ska kunna spela med den.
Iallafall, funderar ju mest på WELL just för att den ska va lätt att uppgradera, men huvudsaken är att jag inte köper nåt bullsh1t gevär som bara är skräp.

Marcules
Inlägg: 256
Blev medlem: tis aug 12, 2014 9:41 pm

Re: Bästa Airsoftversionen av L96A1?

Inlägg av Marcules »

De flesta snipers går att spela direkt ur lådan. Men extremt få har en "edge" på vanliga automat bössor och är på det sättet "ospelbara" direkt ur lådan. Man menar mao att bössan kräver uppgradering för att vara en sniper och inte bara en extremt långsam vanlig bössa.
-:Skogsfrisk:-

Alesaf
Inlägg: 18
Blev medlem: tis feb 11, 2014 1:32 pm

Re: Bästa Airsoftversionen av L96A1?

Inlägg av Alesaf »

Alright, gissar på att man får räkna med det när man köper. Låter som att man ska köra på en Well då kanske? med tanke på att dom är lätt att uppgradera osv.

Skriv svar