Bra sniper "out of the box"

CaptainAirsoft
Inlägg: 59
Blev medlem: mån aug 08, 2016 8:01 pm

Re: Bra sniper "out of the box"

Inlägg av CaptainAirsoft »


Mickepicke
Inlägg: 94
Blev medlem: tis jun 21, 2016 4:01 pm

Re: Bra sniper "out of the box"

Inlägg av Mickepicke »

Är det bugg eller svarade du på din egna fråga captain?
CaptainAirsoft skrev: kan någon berätta vad det är?
CaptainAirsoft skrev:Det är ett hop-up kit

CaptainAirsoft
Inlägg: 59
Blev medlem: mån aug 08, 2016 8:01 pm

Re: Bra sniper "out of the box"

Inlägg av CaptainAirsoft »

Ingen bugg ;) bara jag som är lite virrig idag...

dayu
Inlägg: 63
Blev medlem: tor mar 13, 2014 8:14 am

Re: Bra sniper "out of the box"

Inlägg av dayu »

Många skriver att man MÅSTE uppgradera en sniper vilket i mitt tycke inte stämmer. De 4st jag har haft var jag inte tvungen o uppgradera någon av dem för att skjuta som de man förväntar av en 1000kr.

Jag köpte nyligen en ny bössa, en mb03. Skjuter helt ok måste jag säga med tanke på priset, 600kr från taiwangun. Den var ett budgetprojekt. Så en pdi raven pipa 250:-, hitta ett gasgummi hemma med stor kontaktyta, bytte till ett nytt cylinderhuvud, kostnad 350kr totalt. Sen de "gratis" trixen, tdc mod för o skippa höger svängarna, barrel spacers, täta med teflontejp. Samt kanske byta pistong oring då den är rätt slapp:P

Jag trycker kulor 80m utan problem, har ofta dueller mot en med uppgraderad bössa o mancraftkit och betydligt högre utgångshastighet.

Sen tycker jag inte man ska vara blyg att försöka meka sniper då de finns bra videos på internet och är myyycket lättare än aeg :)

Well är i mitt tycke helt ok märka och riktigt billigt.

Lampknapp
Inlägg: 22
Blev medlem: mån maj 14, 2012 9:04 pm

Re: Bra sniper "out of the box"

Inlägg av Lampknapp »

Novritsch la precis upp ett klipp där han avslöjar sin nya bössa som han producerat: https://www.youtube.com/watch?v=OPMKwqDV7iM

Visserligen inte den billigaste snipern, men måste nog helt klart vara den mest prisvärda snipern då den inte ska behöva fipplas med. Dessutom så följer det även med en flaska kulor, av hans egna märke, och ett hardcase. https://novritsch.com/shop/novritsch-ss ... per-rifle/
"If I had the money, I'd be poor by now" -The Airsofter

Friendship is like peeing on yourself: Everyone can see it but it's only you who can feel the warmth that comes with it.

samle
Inlägg: 2
Blev medlem: sön sep 18, 2016 5:56 pm

Re: Bra sniper "out of the box"

Inlägg av samle »

kan rekommendera silverback srs ur lådan men att den är väldigt trög att mantla med push bolt och kan vara svårt för den som inte förstår sig så bra på hopup med dubbla armar, men när du väl får till det så är bössan helt fantastisk.

Annars har jag testat tm vsr 10 och ur lådan skjuter dom helt magiskt fint bortsett från att dom har 330/340fps
Har själv en fullt uppgraderad vsr 10 också men krävs mycket tid och pengar för att få dom att fungera som bäst.

Skriv svar