SR25 sikte

Droopfy
Admin
Inlägg: 314
Blev medlem: tis maj 15, 2012 7:52 pm

Re: SR25 sikte

Inlägg av Droopfy »

Ohman.
Vilka speciallösningar tänker du på?
Om det är ares M110 du syftar på så har jag uppgraderat min och det är inga konstigheter.
Enda undantaget från standard v2 är trigger assy som består av en brytare istället för den klassiska kilen mellan två bleck.
Mina Affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 121&t=2137

Rich Hall: "-I loved the boy scouts, we went to Vietnam"

harlekin
Inlägg: 286
Blev medlem: mån maj 14, 2012 5:18 pm

Re: SR25 sikte

Inlägg av harlekin »

Acepalm skrev:Har ägt både A&K och CA och Classic Army är hästlängder före A&K vad gäller kvalitet och feeling på SR25:orna, bara mina 2 cents!

Också haft bägge och håller med! :)
Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.
- Coolt, resten av ansiktet då?

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: SR25 sikte

Inlägg av ohman »

Droopfy, har för mig att de har unik nozzle och egen lösning på hop up huset, men jag kan minnas fel?

Förtydligande gällande CA och A&K: Kvalitetsmässigt är CA bättre (så klart?) än A&K, designmässigt föredrar jag A&K (klon på G&P) i allt från passform på magasin (och kompatibilitet med eftermarknadsmagasin t ex pmag) till detaljer som mag release. Med andra ord jag föredrar G&Ps design över CA.

Skickat mobilen, tar inget ansvar för auto-correct...
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Droopfy
Admin
Inlägg: 314
Blev medlem: tis maj 15, 2012 7:52 pm

Re: SR25 sikte

Inlägg av Droopfy »

Nope. Jag kör standard nozzle i min.
Hopuphuset har förvisso en lösning som gör att det hakar fast i gearbox. Man får lossa gearbox och vrida den ett halvt varv så får man loss hopuphuset. Lite bökigt.
Jag har inte bytt på min men tror det går att sätta i vanligt hus. Ska kika närmare på det någon dag.
Mina Affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 121&t=2137

Rich Hall: "-I loved the boy scouts, we went to Vietnam"

Skriv svar