PDI delar
Re: PDI delar
E de någon som har köpt nått ifrån x-fire?
För jag får bara ett mail med min beställning där de står att jag ska sätta in pengar via paypal.
Men har inte fått fakturan ifrån paypal!
Känns ju lite skumt vet inte om jag törs skicka pengarna!!
Dock första gången jag använder paypal! nån som har erfarenhet via paypal/x-fire
så får ni gärna hjälpa/föklara =)
För jag får bara ett mail med min beställning där de står att jag ska sätta in pengar via paypal.
Men har inte fått fakturan ifrån paypal!
Känns ju lite skumt vet inte om jag törs skicka pengarna!!
Dock första gången jag använder paypal! nån som har erfarenhet via paypal/x-fire
så får ni gärna hjälpa/föklara =)
Följ instruktionerna, x-fire är erkänt duktiga. Du är inte den första som handlar därifrån.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"
nej de e klart!
Men borde ju ändå skicka en faktura via paypal och inte via mail, dom kan ju blåsa en eller??
Har bett dom skicka en på paypal men dom gör ju inte de =S
Men borde ju ändå skicka en faktura via paypal och inte via mail, dom kan ju blåsa en eller??
Har bett dom skicka en på paypal men dom gör ju inte de =S
Du kommer få ytterligare ett mail av dom där frakt och allt är medräknat. Det är en seriös sida och jag har köpt mycket delar där utan att blivit blåst en eda gång.
Nope, fick föra över pengar till deras mail, fick ingen in-voice faktura som sådan.
EDIT: Hämtade ut mina grejer idag till min l96a, beställde dem i fredags.
EDIT: Hämtade ut mina grejer idag till min l96a, beställde dem i fredags.
Senast redigerad av 1 N008, redigerad totalt 0 gånger.
Lade precis min 3'e order därifrån. Billigt, snabbt och enkelt varenda gång.
Sandbox Heroes | Sierra Lima
Nice!
Vad landar frakten på ungefär?
Vad landar frakten på ungefär?