G&P MK14 Proto
Postat: fre jun 08, 2012 2:16 pm
Tjo folket.
Jag lyckades komma över en G&P MK14 Proto för en tid sedan.
Nu har jag äntligen lyckjats få tag i en M140-fjäder (SRC) och installerat den. Problemet är att bössan inte kommer över ~120M/S. Just nu gör den ~80M/S med 0.36. Jag skulle vilja att den gör närmare 100-110M/S med 0.36 (runt 20M säkerhetsavstånd dvs). Någon som kan ha någon tanke på varför den inte vill prestera?
Ja, jag har gjort kompressionstest och jag har tätat hopen. Ändå chronar bössan skit.
Internt sitter det:
Cylinder: Guarder FTK SP120
Cylinderhuvud: Guarder FTK SP120
Pistong: Guarder FTK SP120
Pistonghuvud: Guarder FTK SP120
Nozzle: G&P Orginal
Tappetplate: Guarder FTK SP120
Fjäder: SRC M140
Springguide: Guarder FTK SP120
Gears: G&P Orginal
Motor: Guarder 120-motor for M14 DMR
De gears som följde med FTK från Guarder passade inte. Axeln på Sector Gear är för tjock och går inte ned i bussignarna.
Jag lyckades komma över en G&P MK14 Proto för en tid sedan.
Nu har jag äntligen lyckjats få tag i en M140-fjäder (SRC) och installerat den. Problemet är att bössan inte kommer över ~120M/S. Just nu gör den ~80M/S med 0.36. Jag skulle vilja att den gör närmare 100-110M/S med 0.36 (runt 20M säkerhetsavstånd dvs). Någon som kan ha någon tanke på varför den inte vill prestera?
Ja, jag har gjort kompressionstest och jag har tätat hopen. Ändå chronar bössan skit.
Internt sitter det:
Cylinder: Guarder FTK SP120
Cylinderhuvud: Guarder FTK SP120
Pistong: Guarder FTK SP120
Pistonghuvud: Guarder FTK SP120
Nozzle: G&P Orginal
Tappetplate: Guarder FTK SP120
Fjäder: SRC M140
Springguide: Guarder FTK SP120
Gears: G&P Orginal
Motor: Guarder 120-motor for M14 DMR
De gears som följde med FTK från Guarder passade inte. Axeln på Sector Gear är för tjock och går inte ned i bussignarna.