G&G G96 Hop-up gummi.
G&G G96 Hop-up gummi.
Hej, Jag vill skaffa en Firefly Hop-up gummi till min G&G G96 men tycker det är svårt att hitta/köpa rätt. Har någon tips på var man kan fixa en? Tack i förskott. Mvh Tank
Re: G&G G96 Hop-up gummi.
Jag är inte helt hundra men jag tror du måste skaffa ett konverterings-kit innan du kan använda VSR gummin. Dvs samma som Tanaka/KJW m700.
Inget jag svär på men att döma av lite bilder som jag googlade fram så ser det ut som det.
Inget jag svär på men att döma av lite bilder som jag googlade fram så ser det ut som det.
Lgt. Skalptagare
Okay, det blir svårare än jag trodde då. Ska vara tacksam om någan kunde visa en länk till en sån konvertnings-kit, Tack för hjälpen.
Vill bara tillägga att man måste borra bort nozzel och limma fast en ny, vilket man kan behöva professionell hjälp med.
Sandbox Heroes | Sierra Lima
Det måste vara en riktigt dåligt adapter om man måste borra bort och limma fast grejer för att få det att funkar. Men tack för svaret.
21 January 2013, 21:23:
Okay, är det det här du pratar om? http://www.airsoftireland.com/forums/in ... m700-aics/ Man kan dra ut den gammal nozzel och slå in den ny.
21 January 2013, 21:23:
Okay, är det det här du pratar om? http://www.airsoftireland.com/forums/in ... m700-aics/ Man kan dra ut den gammal nozzel och slå in den ny.
-
Hej
Dåligt eller bra ?
på G&G G96 så kan du inte dra ut nozzelen för den är ett "stycke" hela bolten.
Har en ochså en G&G G96 med det kittet instalerat
Man måste borra ut nozzelen från bolten och det är lite pilligt om man inte har tillgång till en svarv som jag har
Men gör man det så funkar den super bra .
Lycka till .
MVH Jimmy
Dåligt eller bra ?
på G&G G96 så kan du inte dra ut nozzelen för den är ett "stycke" hela bolten.
Har en ochså en G&G G96 med det kittet instalerat

Man måste borra ut nozzelen från bolten och det är lite pilligt om man inte har tillgång till en svarv som jag har

Men gör man det så funkar den super bra .
Lycka till .
MVH Jimmy
Men blir det så mycket bättre av efter det här uppgradering? Tack så mycket for alla svar. Hoppas det här gå bra