PDI delar
Re: PDI delar
De skickade mina saker dagen efter att jag lagt min order, totalt 3 dagar Japan->Sverige. 120kr frakt. 
Har aldrig hamnat i tullen med småsaker beställda.
X-fire = bra skit!

Har aldrig hamnat i tullen med småsaker beställda.
X-fire = bra skit!
Sandbox Heroes | Sierra Lima
Låter ju kanon, ty
9 augusti 2012, 13:23:
Om man köper sig ett PDI hopupp hus till L96 unkar den med original cylinder headen?
9 augusti 2012, 13:23:
Om man köper sig ett PDI hopupp hus till L96 unkar den med original cylinder headen?
Osäker på L96 men på andra modeller fungerar bara PDI's huvuden med deras cylindrar pga gängorna. De går att gänga i men sitter för löst och lossnar efter ett tag och då skadas gärna huvudet så att det inte fungerar med någoin cylinder sen.
Har du möjlighet att köpa båda så gör det.
Har du möjlighet att köpa båda så gör det.
Lgt. Skalptagare
Ja det är jag 99% på.eddiepom skrev: 9 augusti 2012, 13:23:
kimjoh560
Vad har gängan med Hopup huset att göra?

@nui
Det är jag som läser illa och trodde att han frågade om PDI huvud passade originalcylindern
Den SKA fungera med originalhuvud då hopupen är dimensionerad för Maruzen Type96. Att inte alla kloner är tillverkade med bästa möjliga tolerans och kvalitetskontroll alla gånger är en risk man får ta med den lägre prislappen. Så 99% från mig med.
Det är jag som läser illa och trodde att han frågade om PDI huvud passade originalcylindern

Den SKA fungera med originalhuvud då hopupen är dimensionerad för Maruzen Type96. Att inte alla kloner är tillverkade med bästa möjliga tolerans och kvalitetskontroll alla gånger är en risk man får ta med den lägre prislappen. Så 99% från mig med.
Lgt. Skalptagare
-
PDI delar
Vad är det för skillnad på pdi raven, VC och HD, precision och palsonite förstår att det e en pris skillnad men vad får jag för dom extra kronorna?
Edit: upptäckte att det fans tre modeller å två versioner av dom dvs VC å HD,
Edit: upptäckte att det fans tre modeller å två versioner av dom dvs VC å HD,
U mirring brah
VC = vakuum-pistong och HD = "hard"-pistong.
I en vakuum-pistong sitter en liten gummikula längst fram som släpper lufttätningen när pistongen inte är i rörelse medans en "hard"-pistong alltid är tät.*
Gällande palsonite osv så är det bara olika materialval på cylinder / pistong.
I en vakuum-pistong sitter en liten gummikula längst fram som släpper lufttätningen när pistongen inte är i rörelse medans en "hard"-pistong alltid är tät.*
Gällande palsonite osv så är det bara olika materialval på cylinder / pistong.