Söker seriös gas sniper.

bobo

Re: Söker seriös gas sniper.

Inlägg av bobo »

har testad den där metoden med tummen bakom bolten, och den hjälper väldigt mkt då färdvägen bakåt blir så mkt rakare än när man inte håller tummen bakom. och ja jag har testat de med en m190 fjäder därför gillar jag den tekniken :-)

Taint

Inlägg av Taint »

Precis som everlast skriver så blir man av med "byrålådseffekten" när man mantlar som på videoklippet.
För att göra den metoden änmer effektiv så brukar jag lägga allt tryck på pek och långfingret.

Att dra så rakt som möjligt är, med andra ord, den stora hemligheten.
PTH - Pure Awesomness Designated Marksman
Hitta oss på Facebook

Stygge

Inlägg av Stygge »

Går steget längre och lägger tummen till vänster om laddhandtaget jag. Håller emot med pek och långfingret och drar bakåt från axeln sas. Utgå från axeln och dra med överarmen snarare än med handleden. Svårt att förklara i text men det man vill uppnå är en rörelse i linje, rakt bakåt från vapnet, utan att lägga kraften som behövs nedanför armbågen.
Jag har inga problem att i stående eller hukande med stöd få iväg 3 skott på 6-7sek med 3x sikte, detta med 380%.

Liggande är en helt annan sak, där ska det till något annat än fjäder om man vill undvika att röja sig vid första omladdningen. Med 380% får jag rulla en aning åt vänster för att ge armen spelrum nog att gå fri från marken/kroppen.

Skriv svar