Kraftigaste fjäder i standard v2?

DaToolBox
Inlägg: 64
Blev medlem: sön jul 29, 2012 1:59 pm

Re: Kraftigaste fjäder i standard v2?

Inlägg av DaToolBox »

Ta kontakt med Vapenbutiken, Jag köpte mina 2 från dom. Verkar som om den är slutsåld i deras webbutik, Men ett samtal kan ju aldrig skada.
M.v.h.
Charles a.k.a DaToolBox "The Father of Wulfjawz"
I'm just an old fart, Trying to cope with today's reality
Mina affärsredovisningar

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Kraftigaste fjäder i standard v2?

Inlägg av ohman »

Vilken fantastisk pryl! Har jag missat helt och hållet att den existerar! Skall inhandlas :D
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Hammar
Inlägg: 9
Blev medlem: fre maj 18, 2012 12:05 am

Re: Kraftigaste fjäder i standard v2?

Inlägg av Hammar »

har knäckt ett gäng gearboxar under mina år med semisnipers, både med radieslipning och utan, allt ifrån billiga ACMskal upp til modify-torus skal.

Den röda tråd jag sett är att dämpning är allt.. Gick ifrån bore-up (stort sett nada energi-absorbering) Har gjutit egna dämpinsatser som ersätter gummit i cylnderhuvudet med hålrum som tillåter silikonet att "flyta ut" och därmed absorbera mer.

Det finns Sorbopads att köpa men com är helt solida och när ett platt pistonghuvud kommer så finns det ingen yta för sorbopaden att expandera.

Cylinder-dämpning är vad som behövs för att få en M140-M150 setup att funka pålitligt. (kör ett gammalt classic army pro-line nonreinforced v2 just nu och har ingen sprickbildning över huvud taget.

sikta på runt 25-45 i shore (i brist på annat funkar akvarie/fönster-silikon från classe ungefär lika bra men går inte att gjuta i flytande form.

Skriv svar