Har testat allt dvs: Gummiband, velcro, nät med jute på, scarf? och linda in hela vapnet i jute. De ända problemet med att linda in hela vapnet i jute är ju att går nåt sönder eller du märker att något sitter lite fel så måste nästintill all jute av igen och för inte tala om allt jute som flyger runt inomhus så fort man går förbi vapnet

*Lägg i vapnet i en påse då* Har även testat att förvara den i en påse, problemet är att varje gång jag går förbi så måste jag peta lite på den

Ang velcro så hade jag en tyg bit som täckte hela vapnet med massa jute o annat trams på, på undersidan och på vapnet satt där velcro, lätt att ta av dessutom om man bortser från dom fula små velcro bitarna som satt lite här o där med ghillien av tagen. Problemet ingame var att så fort nåt fastnade i den om man skulle röra sig så drog det till i velcron o de gjorde de hemska velcro ljudet = fienderna hörde mig o jag blev manglad.

Har även testat nån typ nät scarf med massa jute på, men hur jag än gjorde kasade den bara runt på vapnet.

Så vad har ni för lösningar? Bilder skulle varit sjukt bra, får jag några ideer o bygger mig en ny så kastar jag självklart upp bilden här!

(Ingen aning om var jag skulle lägga tråden, men sniper vapen har ju ghillie? ^^ )