ASG Dragunov SVD-S

PansarBjörnen

ASG Dragunov SVD-S

Inlägg av PansarBjörnen »

En liten fråga, ifall det är någon vänlig själ som vet:
Går det överhuvudtaget att få tag i något annat än high-cap magasin till en ASG Dragunov SVD-S ??? (som i grund och botten är en Ares om jag inte missförstått det hela).

kimjoh560

Re: ASG Dragunov SVD-S

Inlägg av kimjoh560 »

Cyma och A&K Mag passar inte?
Lgt. Skalptagare

Armyofme

Inlägg av Armyofme »

Inte ares sr25 midcaps? kanske longshot... de funkar inte i vanliga sr25 dock :P

Namboy

Inlägg av Namboy »

Hur skulle ett sr25-magasin passa i en SVD? :? Inte ens i närheten av samma system ju! Haha
"We're surrounded. That simplifies things."

Bloodneed

Inlägg av Bloodneed »

wow.. kan vara det bästa svaret på hela a.s.s ..lite sugen på att veta vad sr25 magasin har för buissness i en dragunov?
CTR EP3 Championship White, nuff said

PansarBjörnen

Inlägg av PansarBjörnen »

kimjoh560 skrev:Cyma och A&K Mag passar inte?
Jag trodde att A&K skulle passa men det visade sig att dels så passar de inte riktigt i låsningen på bössan, moddar man om det så att det passar så är det ändå kört eftersom hålet där kulorna kommer upp ur magasinet sitter flera centimeter längre bak än på standard magasinet :(
Hade jag vetat hur struligt det skulle bli hade jag köpt den vanliga SVD-varianten och inte SVD-S, sökandet fortsätter! :D

EDIT:
Mysteriet är löst: Ares har tillverkat ett mindre magasin till SVD-S :) , problemet är bara att få tag i det, har ännu inte hittat någon åf som har det...

Skriv svar