Alltså, du menar att du har skrämt upp en SVD med Co2 kit till 480M/s med .20?. Det måste vara något fel någonstans?
Filma gärna när du skjuter igenom en bildörr eller liknande =)
Hjälp med co2 kitt till SvD
Re: Hjälp med co2 kitt till SvD
I dont do karate, i do Ka - Razy!
har dragit den igenom 2 olika chonografer och båda visar typ samma. jag skall kolla om man kan klippa/byta fjäder så den inte slår lika hårt för den som sitter i nu är sten hård och bössan kommer inte användas förens den fått en normal M/S nivå då som påpekat att den är direkt farlig att lira med. kan se om jag inte kan komma ut i skogen å filma när jag chronar den 

Jag har erfarenheter av Co2 kit till Tanakas M700, och hur jag än vrider och vänder på den fjädern så är det fanimig omöjligt att ens komma i närheten av de summor du talar om. Och dom går på samma patroner. Bössan jag snackar om är för övrigt snortät så ingen Co2 läcker ut.
Men jag har erfarenhet av att Chronografer kan strula lite när det blir för mycket kraft, dom kan visa aningen fel ibland. Men du får pyssla lite, för det låter otroligt =)
Men jag har erfarenhet av att Chronografer kan strula lite när det blir för mycket kraft, dom kan visa aningen fel ibland. Men du får pyssla lite, för det låter otroligt =)
I dont do karate, i do Ka - Razy!
http://www.get-reload.com/co2-gas-parad ... -1549.html
Detta är co2 kittet som den tidigare ägaren att han köpts å då skall enlig berkrivningen det bara nå 750 FPS
skall även filma när jag chronar den
3 oktober 2012, 18:02:
det var en trasig pakning som jag hitta på tur nu som släppte igenom aldeles för mycket co2 df dom sjuka m/s resultaten nu gör den 144 med .25:)
Detta är co2 kittet som den tidigare ägaren att han köpts å då skall enlig berkrivningen det bara nå 750 FPS

skall även filma när jag chronar den

3 oktober 2012, 18:02:
det var en trasig pakning som jag hitta på tur nu som släppte igenom aldeles för mycket co2 df dom sjuka m/s resultaten nu gör den 144 med .25:)
LOL! tack för ett gott skratt, i'm going to hell.Ranom skrev:Så stämmer utgångshastigheten kan det nog vara lika så klokt att byta ut det för med den där anslagsenergin kan kulan gå genom bra mycket! Typ en katt..