Har köpt mig en ASG AW .338 sniper. Tänkte bara kolla med er om det finns någon sida som säljer uppgraderingsgrejer till just denna sniper?
Skulle nämligen gärna vilja byta ut till en kraftigare fjäder med högre utgångshastighet m.m
TM:s L96:a har också 500 mm pipa. Så det är nog knappast ett fejk mag. Dock har jag svårt att hitta någon form av koln som kommer i just det utförandet. Vikbar kolv, men ingen monopod, kort .338 magasin, fjäderdriven. Gissar på någon klon-blandning av ARES .338 och TM L96, hopkok av ASG? Gissar då på att den internt är kompitabel med TM L96 delar, men har helt ärligt ingen aning.
"If at first you don't succeed, go get a .50 cal" - DemolitionRanch
Hop-up huset sitter på i stort sett samma ställe. Det går en kanal från magasinet till huset som kulan puttas fram i när man för cylindern framåt. Om du vet hur en fjäderdriven manuell pistol fungerar, tänk dig den principen men större.
Tror verkligen inte det. Cylinder och så vidare, skulle kanske kunna passa. Dock så har well:en ej vikbar kolv. Samt att magasinet på denna är kortare och rymmer fler kulor, vilket får mig att dra slutsatsen att det är .338 storlek på magasinet och inte .308 som på well/tm:s. Har verkligen ingen aning exakt vilken bössa det är, men man kan utesluta en del som det inte är, det är det enda jag kommit fram till hittils.
"If at first you don't succeed, go get a .50 cal" - DemolitionRanch