Som topicen lyder, någon som har erfarenheter kring denna bössa... http://gunfire.pl/product-eng-115219321 ... plica.html
Hade främst tänkt köra CO2.
Edit - Verkar funka att sätta i vanliga AEG precpipor och hopupgummi iallafall, vilket underlättar...
Well G96, erfarenheter, åsikter...
-
Re: Well G96, erfarenheter, åsikter...
Well är välkända och brukar följa standrad. Detta sagt så har jag personligen INGEN erfarenhet av sagda vapen.
Dock skulle jag rekommendera att uppgradera hopup(antingen en PDI eller DIY modda TDC) samt precisions pipa.
Det man måste tänka på med alla sorters gas vapen är nedkylningseffekten.
Men är ett vackert vapen som jag ser fram emot mer info om när det är inköpt och tuningen börjar!
Dock skulle jag rekommendera att uppgradera hopup(antingen en PDI eller DIY modda TDC) samt precisions pipa.
Det man måste tänka på med alla sorters gas vapen är nedkylningseffekten.
Men är ett vackert vapen som jag ser fram emot mer info om när det är inköpt och tuningen börjar!
You Can't have Manslaughter Without Laughter!
Black Forest Group
Black Forest Group
Vill minnas att vapnet ifråga är en kopia på tanakas gas-snipers. Kollar själv på en sådan så det vore trevlig om någon kan bekräfta kompatibiliteten med eftermarknads delar för tanakas bössor.
schvamp - tror faktiskt det är en klon av Ares aw 338, har också sett att det ska passa med precpipor och hopgummin till vanliga AEG'er...
Tanaka har ett eget system på pipor, hopup, bolts, magasin, i princip allt. Så om det ska passa med aeg pipor så är det inte en tanaka klon.
I dont do karate, i do Ka - Razy!
xelley - Sa att det är en Ares klon... Inte tanaka
Du ja, inte inlägget över dig. Det var ett förtydligande.
I dont do karate, i do Ka - Razy!
Där ser man. Tänkte rätt men ändå fel. Då är frågan vilket system som är bäst, tanakas version eller ares.The Well G96 a clone of the ARES AW338. I'm pretty sure it's a different system from the Tanaka. You might be thinking of the G&G G96, which I think is basically a Tanaka with all the G&G upgrade parts preinstalled.