Kan så gott som svära vid att det är en L96 AWS-klon.
Att det finns lite delar till L96 AWS-platformen vill jag nog inte hålla med om. I förhållande till Type96 och VSR-10, ja, men allt man kan önska sig finns.
Matningsanordningen tillverkas numera i förstärkt version av flera tillverkare, bl.a. airsoftpro och creation. Går den sönder finns det nya bättre. Har matat ett gäng tusen kulor genom min TM L96 AWS, än har den inte gått. Är man försiktig så håller den ihop bra.
De interna delar som det saknas tredjepartsstöd på är endast hopuphus, som jag kommer på nu så här sent på kvällen. Om det var någon inre del som jag skulle önska att det fanns mer av så skulle det vara fjädrar, då de är ganska fåtaliga. Annars så finn det mesta som sagt t.ex.:
http://www.x-fire.org/etop/tm_l96.html
Den stora akilleshälen med plattformen är dess, mot andra plattformars, förhållandevis lilla cylinder. Det går helt klart att bygga en mycket bra presterande sniper med den, men att bygga en monstersniper som chronar 200 m/s m. 0.20 g är nog omöjligt.
Är det viktigt med magasinet på rätt ställe, så skulle jag inte tveka, är det inte det skulle jag nog gå på en vanlig type96-klon.