Hej har en fundering om det skulle funka att byta ut Kroppen på WE M4 Raptor R.A.R.S. GBB
till en G&P WA Vltor Type Metal Body
http://shop.ehobbyasia.com/other-gun/ga ... black.html
http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/pro ... atid=&cat=
Tack på förhand för alla svar
WE M4 Raptor R.A.R.S. GBB Rifle + Vltor Type Metal Body
Re: WE M4 Raptor R.A.R.S. GBB Rifle + Vltor Type Metal Body
WE GBBR och WA GBBR är inte kompatibla vad jag vet.
Hmm ok så med andra ord finns det inget lösning att sätta på en sån upper receiver på den bössan?
Allting är väl möjligt med moddning och arbete. Vet inte hur mycket dom diffar, men eftersom jag inte hört om någon som satt WA kroppar på en WE så tror jag det är ganska så jobbigt.
Däremot sett folk som sätter RS uppers och loweres på WE med en del moddning. Inget jag rekommenderar om du inte har en maskinverskstad till hands.
Du får nog nöja dig med kropparna som finns till WE helt enkelt.
Däremot sett folk som sätter RS uppers och loweres på WE med en del moddning. Inget jag rekommenderar om du inte har en maskinverskstad till hands.
Du får nog nöja dig med kropparna som finns till WE helt enkelt.
Uppers er ikke kompatible i det hele tatt, så du får nok ikke montert den upperen på en We rifle.
Det kan hende at det er mulig å modifisere en PTW upper, vet at en del PTW brukere har brukt WE uppers i hvertfall.
Det kan hende at det er mulig å modifisere en PTW upper, vet at en del PTW brukere har brukt WE uppers i hvertfall.
Ok ja det låter bökigt och efter bilder man sett så känns det som en extrem mod som inte går utan en massa maskiner och då menar jag sånt man inte har tillgång till
hmm ja det blir nog att hålla sig till orginal kropppen
synd att inte WE gör en Vltor kropp jaja man kan ju inte få allt
Tack åter igen för alla svar
hmm ja det blir nog att hålla sig till orginal kropppen
synd att inte WE gör en Vltor kropp jaja man kan ju inte få allt
Tack åter igen för alla svar