WA gbbr m4 klipper bolt carriern. vad är det för problem ?
Postat: ons mar 06, 2013 8:11 am
Tjenare efter att jag satt och körde orginalt så helt plötsligt efter jag tätade och smörjde upp cylindern så vart det jävla komp i nozzeln och den börja panga på riktigt bra med både rekyl och tryck.
Men då började den slå av nozzel guiden som är tillverkad i plast orginal utförande och efter jag testade en till med samma resultat så köpte jag mig en RA-tech i stål och stoppade i.
Efter cirka 40 skott så stoppade bössan att skjuta och kollade in i uppern och såg att främre delen av bolt-carriern låg framför .....
vad ska jag göra, och vad kan vara problemet ? Kan npas vara för högt ställt eller vad händer .. ???
Innan jag testar dom andra så vill jag gärna veta vad som detta kan bero på jag har en i alu och 2 standard kvar men känns pissigt att bara stoppa i och förmodligen få samma resultat.... ? ^
Här finns några bilder på carriern
http://s1049.beta.photobucket.com/user/ ... 4/TAR%2021?
Men då började den slå av nozzel guiden som är tillverkad i plast orginal utförande och efter jag testade en till med samma resultat så köpte jag mig en RA-tech i stål och stoppade i.
Efter cirka 40 skott så stoppade bössan att skjuta och kollade in i uppern och såg att främre delen av bolt-carriern låg framför .....
vad ska jag göra, och vad kan vara problemet ? Kan npas vara för högt ställt eller vad händer .. ???
Innan jag testar dom andra så vill jag gärna veta vad som detta kan bero på jag har en i alu och 2 standard kvar men känns pissigt att bara stoppa i och förmodligen få samma resultat.... ? ^
Här finns några bilder på carriern
http://s1049.beta.photobucket.com/user/ ... 4/TAR%2021?