G&G CM16 GBBR -> G&G Metall kropp?

GBBR (Gas Blowback Rifle), gasdrivna gevär och karbiner.
nisse

G&G CM16 GBBR -> G&G Metall kropp?

Inlägg av nisse »

Visste inte om den här tråden skulle sitta i AEG eller GBBR då det rör båda men antar att den passar bäst här. Har kollat på G&G CM16 GBBR nu och verkar vara perfekt som första GBBR men jag gillar inte tanken att ha en ABS kropp till en GBBR, om jag har förstått det rätt ska man kunna köpa en G&G AEG metall kropp och bara slänga i delarna i utan några större problem? förutsatt att det får plats en v2 gearbox i den.
"Ninjas came with lions"

ohman

Re: G&G CM16 GBBR -> G&G Metall kropp?

Inlägg av ohman »

Kan inte hjälpa dig med din frågeställning, men, blir det inte dyrare än att helt enkelt köpa en med metallkropp direkt?
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

nisse

Inlägg av nisse »

Inte om jag redan har en hemma tex;) nej men hoppar mellan en WE GBBR eller cm16, problemet är tillgängligheten på WE GBBRs i Sverige samt magasin
"Ninjas came with lions"

ohman

Inlägg av ohman »

Aha, D-Gear kan inte ta in en åt dig då?
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Dantheman

Inlägg av Dantheman »

Jag har beställt mig en G&G GBB från ÅF här i sverige och väntar nu på den. Som jag har förstått det från G&G själva så ska det gå att sätta i GBB boxen i stort sett vilken V2 M4/16 version som helst vilket är sjukt nice! :)
On topic, Airsoftbutiken har ju bra urval på WE's GBBR.

Här har du en länk. http://www.airsoftbutiken.se/category.html/m4-m16-3 Om du väljer vilken modell av GBBR så dyker det upp mer på deras sida än vad som visas direkt i GBBR avdelningen! :)

Skriv svar