Merf 3.2
-
Merf 3.2
Hej jag har en liten fråga som jag hoppas någon kan svara på. Har lödat om till enchanted mode och när jag kopplar in Merf och sparar inställningarna så funkar det bra men så fort jag börjar trycka på airsoftens avtryckare så börjar programmeringen om och så får man börja om från början.
Kopplar jag in allt i fel ordning eller har jag programerat den fel eller måste jag vänta en stund innan jag börjar skjuta?
Hoppas jag har förklarat nåttsånär förståeligt.
Med vänlig hälsning, Plopphatten
Kopplar jag in allt i fel ordning eller har jag programerat den fel eller måste jag vänta en stund innan jag börjar skjuta?
Hoppas jag har förklarat nåttsånär förståeligt.
Med vänlig hälsning, Plopphatten
Re: Merf 3.2
Kopplar du bort batteriet och kopplar in det igen innan du försöker skjuta? Efter du sparat måste du nämligen göra det för att den ska gå ur "settings"-läget
+1
"Daddy, what happens when you die?" "Erhm.... son.... you go into respawn"
"Pain is temporary, chicks dig scars"
"Pain is temporary, chicks dig scars"
-
Stort tack ! Problemet löst ! 

om jag får hi-jacka denna tråden lite snabbt, till merf 3.2 vad är det som säger åt den i singelskott att "nu har du skjutit ett skott, lägg av"?
samt den skjuter ju fullauto i alla lägen.
men även något som hände vet inte vad O.o, men när jag petar i avtryckaren så lyser bara den andra gröna dioden bara, (annars lyser alla i en sekund och sen slocknar) men här lyser den och slocknar inte, dock när jag användet den röda medföljande knappen så kjuter den albeit fullauto men skjuter iaf?
samt den skjuter ju fullauto i alla lägen.
men även något som hände vet inte vad O.o, men när jag petar i avtryckaren så lyser bara den andra gröna dioden bara, (annars lyser alla i en sekund och sen slocknar) men här lyser den och slocknar inte, dock när jag användet den röda medföljande knappen så kjuter den albeit fullauto men skjuter iaf?
Honey, i always go full retard!
"Ohh, no its ok, i ser dick all the time in my work!"
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Det är switch assemblyt som styr, precis som när du kör utan krets. COL petar på släden efter en cykel så att den släpper från avtryckaren.
Går den på FA hela tiden kan det vara COL som är utsliten.
Går den på FA hela tiden kan det vara COL som är utsliten.

hittade felet, var inte COL utan piggen på släden som var något så sjukt slitet, itsa working \o/
Hej alla merf användare, hur presterar merf 3.2? Är det värt att lägga ner pengar på? Är den känslig för fukt?
Ursäkter om jag hijackar tråden.
Ursäkter om jag hijackar tråden.
"What dosent kill you, hurts like hell."
3.2 > 2.0, men den har fortfarande endel problem imho!
-
Kan tyvärr inte berätta så mycket om merf 3.2 eftersom bössan har havererat ett par gånger... ( inte pga merf )
Men om man vill lägga pengar på något så är det en kul leksak om man gillar blinkande lampor
( programeringen ) ......
Men om man vill lägga pengar på något så är det en kul leksak om man gillar blinkande lampor