Hjälp mig hitta ett bra 7.4 lipo.

Muppetlord
Inlägg: 74
Blev medlem: mån mar 10, 2014 4:40 pm

Hjälp mig hitta ett bra 7.4 lipo.

Inlägg av Muppetlord »

Fick precis tillbaka min bössa från rehab. Den har varit i Skottland hos Kingdom of Airsoft som har gjort lite uppgraderingar. Snackat en del med killen som fixade den och han rekommenderar att jag använder ett 7.4 med hög discharge.

Något i stil med detta: https://www.ebay.com/itm/Turnigy-Nano-T ... 1844537564

Problemet är att det är halv omöjligt att beställa lipo till Sverige. Jag har letat så gott jag kunnat utan någon större succé.

Tänkte bara höra om det är någon som känner till några bra batterier man kan köra med. Måste vara 7.4 med någorlunda hög C. Får gärna vara deans.

Köper gärna begagnat om någon har nått liggandes. :)

Erebus
Inlägg: 123
Blev medlem: ons dec 17, 2014 8:01 am

Re: Hjälp mig hitta ett bra 7.4 lipo.

Inlägg av Erebus »

Jag beställde en av dessa som funkar bra i min TM HK416 Delta Custom med BTC Specter i.
Inga problem att beställa till sverige för mig, beställde från deras EU del, inte testat UK eller Global och kan tänka mig det blir problem om man väljer en av dom.

https://hobbyking.com/en_us/turnigy-nan ... ector.html

Muppetlord
Inlägg: 74
Blev medlem: mån mar 10, 2014 4:40 pm

Re: Hjälp mig hitta ett bra 7.4 lipo.

Inlägg av Muppetlord »

Suttit o kikat på den! Var osäker på om den kunde skickas till Sverige. Skönt att höra att det går. Det får bli den :)

ohman
Inlägg: 1687
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Hjälp mig hitta ett bra 7.4 lipo.

Inlägg av ohman »

Välj lagret i Nederländerna så får du grejerna fort. Tar du från Kina kan det ta väldigt länge.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Mina affärsredovisningar

Muppetlord
Inlägg: 74
Blev medlem: mån mar 10, 2014 4:40 pm

Re: Hjälp mig hitta ett bra 7.4 lipo.

Inlägg av Muppetlord »

Tog från EU. Hoppas det blev rätt. :s

ohman
Inlägg: 1687
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Hjälp mig hitta ett bra 7.4 lipo.

Inlägg av ohman »

Japp, det är rätt :)
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Mina affärsredovisningar

Skriv svar