Råd på Lipo 7.4 v ifrån hobbyking

Darfaith

Råd på Lipo 7.4 v ifrån hobbyking

Inlägg av Darfaith »

Ja, titeln säger sig självt lite grann. Råd på ett bra lipo 7.4 v som dessseutom ska passa i en crane stock från hobbyking. Skulle gärna vilja ha runt 1500 mah. Är ny på airsoft och vet inte riktigt vilka tillverkare som är bra och vilka batterier som passar i crane stocks. Vapnet som batteriet ska sitta i är en pj4 ris från taiwangun. Det ska också gärna vara så billigt som möjligt ;)

Nicolai

Re: Råd på Lipo 7.4 v ifrån hobbyking

Inlägg av Nicolai »

Detta borde passa men är inte säker, mät utrymmet för att vara helt 100 :) köp 2 så har du ett reserv, annat bra att ha är såklart laddare om du inte har det (Imax B6 är nice), Deans kan vara nice, dessutom är en LiPo-batteriladdningspåse bra att ha :)

ohman

Re: Sv: Råd på Lipo 7.4 v ifrån hobbyking

Inlägg av ohman »

Turnigy nano-tech batterierna är bra från hobbyking. Bara kolla måtten för att se vad som får plats.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Darfaith

Inlägg av Darfaith »

Ok, ska göras, tack! :D

Vaksai

Inlägg av Vaksai »

Jag har beställt ett sådant batteri till min M14 EBR med Crane stock, jag är ganska säker på att den borde gå in utan problem, har just nu ett vanligt stick-type batteri som är 20x20, det går in utan problem men är jobbit att få ut...

Jag kan återkomma med hur den passar när jag får hem den.

Edit: Inga problem, den går in på ena sidan utan problem, så om du skjuter mycket är det bara att ta 2 :)

Skriv svar