Tjenare letar lipovarnare, polarn hade nån grym varnare som han kunde ställa in burst på..
programmerbar lipovarnare av nått slag..sådan har jag nu letat efter men inte hittat, hittar bara didär vanliga som piper/blinkar .
Den varnare jag är ute efter ska kunna lite mera.
Som jag såg de höll han in avtryckaren då pep de till sen trycktes avtryckaren X antal ggr sedan hölls den inne..
På auto sedan så avlossas x antal ggr man tryckte in så man får en burst funktion ist för full auto.
plus att den varnar om de för lite kräm i batterierna.
Tips var detta kan hittas mottages varmt.
Lipo varnare
Re: Lipo varnare
Du menar inte möjligtvis en aws raptor kretst som har inbyggd lipovarnare om jag minns rätt med möjligheten att ställa in olika funktioner på avtryckaren.
Funktionen som beskriver med att den piper när man håller inne avtryckaren ett par gånger för att programmera låter i alla fall som en aws raptor.
Funktionen som beskriver med att den piper när man håller inne avtryckaren ett par gånger för att programmera låter i alla fall som en aws raptor.
Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Det är inte en varnare du är ute efter. En varnare gör bara en sak: varnar när batteriets spänning faller under en viss nivå. Det du letar efter är vad som populärt, men egentligen felaktigt, kallas mosfet. AWS Raptor som Butcher nämner tillverkas inte längre men har en uppföljare, BTC Chimera. Airsoft Systems ASCU är en liknande krets. Sök på namnen här så hittar du färska trådar med god info.

Tack för info, jo jag förstod de var lite mer än en varnare men namet på det hade jag inte.
Hittat lite trådar dock inga köpställen.. men ska söka vidare.
Hittat lite trådar dock inga köpställen.. men ska söka vidare.
MERF 3.2 och 2.0 har också LiPo varnare/protection. Om det var en extern och urkopplingsbar enhet du fick se så var det antagligen en MERF 3.2.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.