Ger ett lipo 11.1 snabbare reaktion jämfört med ett 7.4 ?
Alltså från att jag tryckt på avtryckaren och kulan skjutits ut
Snabbast reaktion?
Re: Snabbast reaktion?
Om de har liknande C-värde: ja. Men det är bättre och skonsammare med mosfet
Grundare av Vapenbutiken i Stockholm
Stödmedlem i PanzerFaust
Stödmedlem i PanzerFaust
[color=#00AA00]Paxz[/color] skrev:Sure thing boss
Re: Sv: Snabbast reaktion?
Byt motorn till att börja med. Någon super mega torque up variant. Slipper man pilla i gearboxen.
Har själv dream army's torque up motor och den funkar bra. Otroligt skillnad jämfört med original motorn ( KA).
Personligen hade jag sketit i en mosfet, för är det något som kan jävlas på en bössa så är det den... Undvik om du kan få tillräcklig prestanda för dig utan.
Har själv dream army's torque up motor och den funkar bra. Otroligt skillnad jämfört med original motorn ( KA).
Personligen hade jag sketit i en mosfet, för är det något som kan jävlas på en bössa så är det den... Undvik om du kan få tillräcklig prestanda för dig utan.
-
Re: Sv: Snabbast reaktion?
Hurvida det är läge för en Mosfet är väl även lite beroende på vad för fjäder som sitter i? Kör med 11.1 i min AK5C samt i min Ak5 och har typ M90/M100 fjädrar i dom.... Har inte sett någon sotning på Swich Assemblyt och responsen är tillräcklig....
Re: Snabbast reaktion?
Mosfet är nåt jag ska ha, jag kör med en jing gong super torque,120 fjäder och shortstroke.
men sist jag körde på auto med 11.v lipo så tuggades pistonger sönder, men jag hade en jävligt dålig AOE vilket jag hoppas jag löst nu.
men sist jag körde på auto med 11.v lipo så tuggades pistonger sönder, men jag hade en jävligt dålig AOE vilket jag hoppas jag löst nu.