Inköpsställen för Brittisk inriktning, med bra priser?

SonOfaGun
Inlägg: 125
Blev medlem: ons maj 23, 2012 9:48 pm

Inköpsställen för Brittisk inriktning, med bra priser?

Inlägg av SonOfaGun »

Kan ju finns en tråd redan, inget jag hittat dock, om så finns så styr mig i rätt riktning!

Hur som haver.

Vietnam-årstiden är ju tyvärr allt för kort, och även om jag kör modernt ryskt mil-sim på vintern så är det alltid roligare att köra lite mer historiskt reenactment/milsim.

Tito och jag tänkte hoppa på WW2 tåget och köra en Brittisk inriktning (tufft med Tekopp hängandes i utrustningen). Så till frågan; Har någon en sjyst sida att rekommendera utöver SOF och At the front? Gärna sidor från Europa då jag ALLTID åker på Tull.

Tack på förhand/

Soag.

Westesson
Inlägg: 94
Blev medlem: lör jun 02, 2012 8:02 am

Re: Inköpsställen för Brittisk inriktning, med bra priser?

Inlägg av Westesson »

Vad tänkte ni rikta in er på? Airborne, infanteri eller commandos? På dom spelen som varit så har det bara varit med airborne i vinröda baskrar.

Knasp
Inlägg: 73
Blev medlem: sön maj 20, 2012 4:28 pm

Re: Inköpsställen för Brittisk inriktning, med bra priser?

Inlägg av Knasp »

Panther Store (Tjeckien) säljer komplett brittisk uniform (para/inf) måttsydd.

What price glory (WPG) säljer billiga grejer (original och repros) från Pakistan eller nåt sånt.

Brittiska airsoftare säljer en del: http://www.ww2airsoft.org.uk/php/phpBB2 ... a60859a0c0

Annars kan jag rekommendera att kolla ebay. Där finns mycket brittiskt till bra priser.

Sen finns en facebookgrupp som heter Tin hats & tommy gear wwi-wwii, där folk säljer saker sporadiskt.

SonOfaGun
Inlägg: 125
Blev medlem: ons maj 23, 2012 9:48 pm

Re: Inköpsställen för Brittisk inriktning, med bra priser?

Inlägg av SonOfaGun »

Utmärkt, tackar!

Catachan, vi kör para isf. Känns som om det är flest som kör det. Dessutom visade Tito en sån ohyggligt tuff Welbike.

Skriv svar