OP: Clipper 2 8e november INSTÄLLT PGA SPELARBRIST!

TigerZero
Inlägg: 87
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:08 pm

Re: OP: Clipper 2 8e november

Inlägg av TigerZero »

OBS!!!!!
Pga väldigt sena avhopp finns det en risk att det inte finns några eller max 2 allierade som det ser ut i nuläget.
Jag kommer vara på plats som planerat iaf men finns en risk att det inte kommer finnas några eller väldigt få motspelare till tyskarna.
Jag förstår om folk inte vill chansa och hoppar av istället för att dyka upp imorgon och jag klandrar er inte för det.
Kommer som sagt vara på plats som planerat och köra på som vanligt så länge folk vill komma och spela.
För er som fortfarande vill så ses vi imorgon.
Har ingen dykt upp innan 10:00 ställs spelet in.
SPRAY AND PRAY!

TAC Ordinator
Inlägg: 114
Blev medlem: mån maj 21, 2012 3:02 pm

Re: OP: Clipper 2 8e november

Inlägg av TAC Ordinator »

Attans vad tråkigt!

Tyvärr, lyckades jag inte få ihop någon annan från TAC denna helg. Även jag har dragits med massa extra jobb och uppgifter som har rubbat mitt schema helt, har precise slutat nu 0300. Måste tyvärr själv avböja att komma om jag vill ha någon familj kvar... sorry.


Allierade måste rekrytera fler som kan fylla på leden helt klart.

TigerZero
Inlägg: 87
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:08 pm

Re: OP: Clipper 2 8e november INSTÄLLT PGA SPELARBRIST!

Inlägg av TigerZero »

Kan kalla spelet inställt men vill tacka dom 3 tappra tyskarna + mig och den tappra US airborne som kom ut iaf.
Tyskarna på väg bort mot fältköket för att hämta kaffe men gick vilse på vägen och den ensamma US airborne som ramlade ur planet på vägen till en annan ort.
Den ensamma US airborne soldaten lyckades ta sig in bakom tyskarna som inte var beredda på något motstånd och ta dessa till fånga.
Men efter en längre pratstund och en fika valde airborne soldaten att släppa tyskarna och båda gick åt varsitt håll för att strida en annan dag.
US soldaten blev belönad med Purple heart för sina bedrifter och tyskarna med varsin assault badge för sin tapperhet efter att ha redovisat händelsen något annorlunda för sina överordnade.


Förstår dig TAC Ordinator, jag skulle också ha avböjt om jag var i dina skor.
SPRAY AND PRAY!

Låst