NVA utrustning

TigerZero
Inlägg: 87
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:08 pm

NVA utrustning

Inlägg av TigerZero »

Blev så jäkla sugen på att vara med på spelet i år efter jag såg bilderna från förra och informationen på årets spel :D.

Är dock helt noob vad det gäller Vietnam så behöver lite hjälp.

Tänkte köra som NVA och undrar vart man bäst hittar sån utrustning? Tex uniform, kängor/skor etc,
Kollade på Moore men alla NVA uniformer förutom XS och XXL var slutsålt, softmilitary hade också få storlekar och uniformen skriker billig reproduktion.
SPRAY AND PRAY!

Tito
Inlägg: 79
Blev medlem: tis maj 22, 2012 9:22 am

Re: NVA utrustning

Inlägg av Tito »

Vietnam-surplus.com efter snabb googling.
Har ingen koll på ifall det är nån vettig sida, aldrig beställt därifrån men det kan vara värt en titt.
Annars är väl alltid ebay en lösning?
/tito

SonOfaGun
Inlägg: 125
Blev medlem: ons maj 23, 2012 9:48 pm

Re: NVA utrustning

Inlägg av SonOfaGun »

Uniformen som finns på SOF är nutida vietnamesisk uniform. PAVN hade inte så skrikgröna uniformer som idag. Annars är det väl ebay som gäller. Det är några månader kvar till sommaren, du hinner nog skaffa grejjer.

http://www.ebay.com/itm/Vietnam-War-VC- ... 54066aa015

TAC Gladius
Inlägg: 23
Blev medlem: fre maj 25, 2012 3:25 pm

Re: NVA utrustning

Inlägg av TAC Gladius »

Om det är Thunder II du är sugen på så anmäl intresse för det på mailen i den tråden. Vi ser helst fler USGIs då det är dessa som kommer att vara centrum i spelet, men om du prompt vill spela civil/NVA så kan du få tips alt kanske låna saker av oss om du hör av dig dit!

TAC Ordinator
Inlägg: 114
Blev medlem: mån maj 21, 2012 3:02 pm

Re: NVA utrustning

Inlägg av TAC Ordinator »

Jag har även en del NVA utrustning till salu som chestrigg, och khakikläder som användes i Hollywoodfilmen "We were soldiers"

PMa mig eller skriva ett mail som TAC Gladius antydde innan på tac.kasf@gmail.com , så får du extra uppgifter angående att spela NVA - vilket är välkommet.

Skriv svar