RAF kit

Kocken149
Inlägg: 737
Blev medlem: sön maj 20, 2012 9:53 am

RAF kit

Inlägg av Kocken149 »

Har tröttnat på att bara lira multicam spejsal forse tacticool hela tiden, och har nu snöat in mig på en RAF impression.
Ska spela med en TM uzi som jag håller på att fixa iordning och ska införskaffa en we Browning hi power. Frågorna är då: jag skulle vilja ha tips på axelhölster till hi power, 70 tal gärna med plats för extra magg. Tips på förvaring av uzimag, har 6st, eller är det fickorna som gäller. Finns det några spel där det är spot on med en RAF terrorist outfit eller är det söndagsspel som gäller? Tacksam för svar.

SonOfaGun
Inlägg: 125
Blev medlem: ons maj 23, 2012 9:48 pm

Re: RAF kit

Inlägg av SonOfaGun »

Hmm, RAF, vad står det för? Tror jag aldrig hört i Vietnamtermer.

Anyhooo, för UZI magasin kan du använda M3 greasegun eller M1 Thompson magasinsväska, eller en AK47 Chestrig.

Bild
Bild
Bild
Bild

Bild

SgtMcNasty
Inlägg: 74
Blev medlem: fre maj 18, 2012 12:17 pm

Re: RAF kit

Inlägg av SgtMcNasty »

Är medveten om att du är på Vietnamdelen av forumet?

Cire
Inlägg: 90
Blev medlem: fre jul 20, 2012 5:05 pm

Re: RAF kit

Inlägg av Cire »

Tror han menar de tyska terroristerna.. Så RAF är väl lite fel för denna del av forum.

De eller Royal Air Force är de enda jag känner till med den förkortningen iaf.

SgtMcNasty
Inlägg: 74
Blev medlem: fre maj 18, 2012 12:17 pm

Re: RAF kit

Inlägg av SgtMcNasty »

Känns som att knark och airsoft inte hör ihop.

Allan_g
Inlägg: 224
Blev medlem: ons jul 11, 2012 2:07 pm

Re: RAF kit

Inlägg av Allan_g »

Röda Arme Fraktionen skulle jag gissa. Förkortningen är korrekt, de hade en röd stjärna bakom en H&K och förkortningen "RAF" i deras logga.

Innan RAF hette de Baader Meinhof ligan.
Allan_G
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.

SonOfaGun
Inlägg: 125
Blev medlem: ons maj 23, 2012 9:48 pm

Re: RAF kit

Inlägg av SonOfaGun »

Jo, Red Army Faction var ju tidsenligt, men hade inga medlemmar stridanade i Vietnam (så vitt jag vet). Även om det är era, så är det ju inte riktigt inriktningen för den här forumsdelen.

Lycka till med din impression!

SgtMcNasty
Inlägg: 74
Blev medlem: fre maj 18, 2012 12:17 pm

Re: RAF kit

Inlägg av SgtMcNasty »

Undrade mest hur mycket du tar för att få ihop det att lägga frågan här. Denna forumsdel handhar bara konglikten i Vietnam. Oavsett om det du undrar är under samma tids era har den i alla inget här att göra.

Allan_g
Inlägg: 224
Blev medlem: ons jul 11, 2012 2:07 pm

Re: RAF kit

Inlägg av Allan_g »

Fattar inte heller den reaktionen, frågan från början är kanske felplaserad men odmjukt och bra ställt.
Allan_G
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.

Kocken149
Inlägg: 737
Blev medlem: sön maj 20, 2012 9:53 am

Re: RAF kit

Inlägg av Kocken149 »

Ja det är ju inte mer än att jag inser mitt misstag och jag ber admin flytta tråden. Om det hade kunnat påpekats på ett trevligt sätt. Hursom så ber jag admin flytta tråden.

Skriv svar