Det stora problemet med COD Black Ops är att det är helt inkorrekt att använda som referens till en Vietnam-gear.
Men för att få ett något sånär autentiskt kit, som inte kostar skjortan, skulle jag föreslå följande:
Dina vapenförslag skulle jag totalt skippa. FN FAL fanns, men användes bara av DIGGERS, dvs Australienare och SAS. Med ett sånt stort spann av vapen skulle jag rekommendera något ur Colt familjen, M16A1 el. XM177. Alt. AK47 (då jag antar att du vill spela SF)
Galil tror jag aldrig ens var i närheten av Vietnam under kriget. AUG existerade inte ens. (kom 1979)

Australiensk soldat
Uniform, skulle jag rekommendera dessa billiga Kinesiska kopior av Advisor cut som florerar på eBay och airsoftbutiker på nätet. Kammoflaget är VNMC seawave tigers, inte 100% korrekt för en SF gear men funkar helt ok för nybörjare. Skit i propper eller andra billiga knockoff's.

Billig repro Tiger stripe uniform, hittas ex.
http://www.ebairsoft.com/vietnam-tiger- ... -1036.html
Billig Kinesisk chestrig funkar ju ypperligt till en AK47'a, försök hitta en khakifärgad. ALICE fanns inte under Vietnamkriget (rättare sagt, de tidigaste ALICE delarna kom 75', dvs efter de stridande amerikanska styrkorna lämnat landet), selen som användes i störst utsträckning var M-1956 Senare kom M-1967 som tillverkades i Nylon, men bars aldrig i ett komplett system. Kan hittas billigt om man letar runt på nätet lite.
Vill du se riktigt bad-ass ut så kolla på McNasty´s SOG gear, där har du gearen som den såg ut på riktigt under kriget.
Här är en figur i skala 1/6 med en gear som funkar bra.

Figuren har en Advisor cut uniform, Kinesisk Chestrig, M-1956 sele m. M-61 buttpack, och ett M1916 hölster. Kängorna är ett par BATA boots, svarta höga palladium hade funkat lika bra som komplement.
/SOAG