Svensk inspirerat

Herr Nilsson
Inlägg: 189
Blev medlem: lör feb 23, 2013 1:42 pm

Re: Svensk inspirerat

Inlägg av Herr Nilsson »

Bad guys har mycket mer bössor än bara ak.. M16 är en relativt vanlig bössa ute i svängen.
Bier,Bratwurst undt Sauerkraut!

Horrorbilly
Inlägg: 123
Blev medlem: sön nov 18, 2012 4:55 pm

Re: Svensk inspirerat

Inlägg av Horrorbilly »

Men om jag skulle köra med en Svenskt kit, är Ale dom enda som gjort en kopia på stridsväst 2000?
Har lite problem att hitta något annat lämpligt alternativ =S
My idea of "help from above" is a sniper on the roof.

Hälge
Inlägg: 234
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:15 pm
Lag / förening: Task Force Rednecks

Re: Svensk inspirerat

Inlägg av Hälge »

Ja.

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Svensk inspirerat

Inlägg av ohman »

Du kan ju annars kika lite i SOG-tråden här, det öppnar ju lite fler alternativ för vapen- och västval.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Horrorbilly
Inlägg: 123
Blev medlem: sön nov 18, 2012 4:55 pm

Re: Svensk inspirerat

Inlägg av Horrorbilly »

Absolut. Hittade på Kroppsskydd 12. Används denna fortfarande? Den påminner om ciras iallafall.
My idea of "help from above" is a sniper on the roof.

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: Svensk inspirerat

Inlägg av robovich »

Kroppskydd 12 är senaste ute i försvaret, men den är nog inte att koppla ihop med SOG eller andra specialförband. Den finns dessutom inte som replica tyvärr. Hade planer att börja tillverka för försäljning men det ligger på is.
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Svensk inspirerat

Inlägg av ohman »

Tänkte snarare på att om du kikar igenom bilderna så är det en veritabel guldgruva om du vill undvika standardutrustningen, ops-core hjälmar, TT MAV, JPC mm. Uniform är också ganska öppet, M90, M90K, Multiscam. Vapenvalet utökas en del med, bland annat G36, 417, AR15 mfl. Bläddra igenom referensbilder och plocka det du tycker verkar trevligt (om du inte ska göra en exakt impression, isf håll dig till en bild och bygg efter den).
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Skriv svar