Crye AC byxor i M/90

Wasp
Inlägg: 89
Blev medlem: tis maj 15, 2012 9:08 pm
Lag / förening: Whiskey Recon Team
Aktiv sedan: 2007
Ort: Skåne

Re: Crye AC byxor i M/90

Inlägg av Wasp »

Någon som har bra kontakt med Fältbutiken?
...:::Whiskey Recon Team:::...
"IN VALOR THERE IS HOPE."

viqs
Inlägg: 222
Blev medlem: tis maj 08, 2012 3:29 pm

Re: Crye AC byxor i M/90

Inlägg av viqs »

Man kan kontakta Crye för att göra det också så får ni originalet. EquipNor gjorde det fast i norskt camo.

Back in the days var miniorder 25 stycken, de kan ha ökat nu.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"

Mixe
Inlägg: 181
Blev medlem: lör aug 18, 2012 10:20 pm

Re: Crye AC byxor i M/90

Inlägg av Mixe »

Jepp, men det är AC- byxor, och det är attans dyrt. 5000 + / byxa med export och tull/moms etc.

Eadcruzher
Inlägg: 205
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:01 am

Re: Crye AC byxor i M/90

Inlägg av Eadcruzher »

Riktiga kostar pengar, men då blir det rätt från början. Och Crye är ju Crye.

Annars kan ni ju prata med Semapo Gear, dom borde kunna sy upp ett par stycken. Blir måtten någorlunda rätt med.
Happiness is a delusion of the weak.

Affärsredovisningar

viqs
Inlägg: 222
Blev medlem: tis maj 08, 2012 3:29 pm

Re: Crye AC byxor i M/90

Inlägg av viqs »

klonföretag från korea.

Listpriser per stycke och större ordrar är inte samma sak och det är inga cryebyxor kostar 5000.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"

Mixe
Inlägg: 181
Blev medlem: lör aug 18, 2012 10:20 pm

Re: Crye AC byxor i M/90

Inlägg av Mixe »

I beg to differ: http://www.tacwrk.com/en/crye-precision ... tarn-18069

Och Flecktarn lär ju ha varit en rätt rejäl order. Långt större än man kan få till på M90. Nu får man väl dra av för det vinstintresse som finns inbakt i priset, men man hamnar nog där ändå.
Men facit kommer! Jag har naturligtvis bett om offert från Crye också.

viqs
Inlägg: 222
Blev medlem: tis maj 08, 2012 3:29 pm

Re: Crye AC byxor i M/90

Inlägg av viqs »

Kolla vad de tar för pris på "vanliga" G3 vs cryes katalogpris.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"

Le Gradovic
Inlägg: 310
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:13 pm

Re: Crye AC byxor i M/90

Inlägg av Le Gradovic »

Jag har handlat en väldig massa Crye under de senaste åren och har aldrig betalat över 3500 för ett par brallor som inte varit ITAR. På LEAF kostar de 330 EUR med frakt, inom EU dessutom. Enbart WL och AOR1/2 har kostat mig mer, men de går ju inte att köpa från ÅF heller.
The Ammunition Magician

Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia

Mixe
Inlägg: 181
Blev medlem: lör aug 18, 2012 10:20 pm

Re: Crye AC byxor i M/90

Inlägg av Mixe »

Lite mer än retail +frakt, tull och moms. Jag har haft ett par Emerson G3- byxor parallellt med mina RS- crye. De är om möjligt ännu mindre slitna, trots likvärdig användning. Har hållit färgen bättre också. Bara för att de sys i Kina behöver de inte vara sämre. Jag har naturligtvis skickat en trevare till Emerson också.

Mixe
Inlägg: 181
Blev medlem: lör aug 18, 2012 10:20 pm

Re: Crye AC byxor i M/90

Inlägg av Mixe »

Jag ger upp. Jag har försökt hitta en skräddare i Asien av och till i två månader nu. Kontaktat säkert 10-20 stycken, men inte fått napp. Och de övriga tipsen i tråden har jag också kollat upp allihop och de funkar inte. Om någon har några fler tips, säg till. Annars lämnar jag detta nu.

Skriv svar