SOG chestriggs!

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

SOG chestriggs!

Inlägg av robovich »

Hej grabbar, jag spelar i ett lag med målet att efterlikna SOG, och jag använder mig gärna av Chestriggs nu istället för Platecarriers.

Därför undrar jag om ni kan tipsa om chestriggs som det finns referenser på att dem använder?/använt.


Oavsett om det är RS eller replica spelar ingen roll alls för mig, linka gärna info och bilder etc.


blir kul att se vad ni kan hjälpa en med!

tack!
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

Gwlyddyn
Inlägg: 998
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:37 pm

Re: SOG chestriggs!

Inlägg av Gwlyddyn »

Tactical Tailor MAV finns på ref.

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: SOG chestriggs!

Inlägg av robovich »

tack, för tipset, är det Modellen, eller tillverkarnamnet? för ifall det är enbart tillverkare blir det kanske lite klurigt att hitta modell :P
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

roosenquist
Inlägg: 19
Blev medlem: mån jun 10, 2013 9:41 pm

Re: SOG chestriggs!

Inlägg av roosenquist »


robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: SOG chestriggs!

Inlägg av robovich »

Yo Törnrosa, jag googlade det innan och blev otroligt förvirrad då min pejl suger, och kunde inte förstå om det var en modell, eller ett märke då jag såg massor av olika riggs på bild.

Men tack!
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: SOG chestriggs!

Inlägg av ohman »

MAV är alltså namnet, tactical tailor tillverkaren. Den visas tillsammans med en x harness från samma tillverkare om jag inte sett helt galet.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Stag
Inlägg: 412
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:46 am

Re: SOG chestriggs!

Inlägg av Stag »

Det stämmer bra. X-harness har setts flera gånger.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Skriv svar