Intressekoll kroppskydd 12 replika

Boogieman
Inlägg: 311
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:56 am

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av Boogieman »

12-systemet är ju som sagt ett system där det finns kroppsskydd, stridsväst, skrevplatta och Fan och hans moster. Personligen hatar jag stridsvästar men kunde tycka att ett kroppsskydd hade varit roligt att se!
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds

"SEALs letar refbilder på mig" -okänd

OllesBror
Inlägg: 44
Blev medlem: lör aug 11, 2012 6:44 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av OllesBror »

Det låter fränt! Kroppsskydd 12 är ju ett jäkla lyft sedan den gamla 94;an!

Jag är på! Och kan man slänga in riktiga plattor i det när det blir skarpt så är det ett rejält plus!

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av robovich »

Uppdatering*

Har varit i kontakt med FMV och dem erbjöd förvånansvärt sin hjälp så gott dem kunde genom en PDF fil.


Vi behöver fortfarande era bilder dock! så skicka, än sålänge har det inte kommit in mycket, så vi hoppas och väntar.

Mvh Robin
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.


FaniSkogen
Inlägg: 140
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:17 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av FaniSkogen »

Anmäler även mitt intresse!

RescueTeam
Inlägg: 92
Blev medlem: lör jun 16, 2012 6:54 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av RescueTeam »

Om priset och kvaliteten är godtagbar samt att man kan slänga in RS plattor i den om det skulle behövas är jag på.....
Både när det gäller kroppsskudd 12, samt stridsväst 08/12....
*Two commandment, same Commandment : Your´s - Don't survive your principal, Their´s - First takeout the bodyguard!!
*Certified Medic and Tactical Instructor - BG Security Mobile Training Team
*Certified CPR Instructor (Child, Hospital, AED)

Löjtnant
Inlägg: 57
Blev medlem: sön jul 15, 2012 1:39 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av Löjtnant »

Något nytt på denna fronten? Lite av denna anledningen jag hade ett intresse för SV08, då det redan finns bra referenser för att skapa ett sådant, medan vi står still med krsk12.
Occurrit militibus fatum

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av robovich »

Vi har fått en PDF fil från FMV som är till stor hjälp, men väntar fortfarande på bilder, jag har kontakt med en vän till mig som är jägare på K3 som skulle fixa bilder på sin, men han verkar ha glömt detta trots påminelser, utöver det var det någon här på denna tråden som skulle skicka bilder som inte hört av sig.


Vi vill först se till att få igång krsk12 prototypen innan vi börjar blicka åt en sv08 replica.


Har ni bilder, eller känner någon, så emaila som sagt: Robovich309@hotmail.com

Med er hjälp får vi detta gjort!:)

Mvh Robin
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

mouse
Admin
Inlägg: 225
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:02 am

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av mouse »

Tycker SV08 är en riktigt dålig väst att satsa på då den enbart delades ut till US och kommer "gå-ur-modet" inom några år.

IMO bättre att satsa på KRSK2012 och SV2012 som kommer vara "modernt" i 10 år från det att de kommer ut.
"mmm, kanelbullar. FAN, vet ju inte vad kanelbullar betyder! HELVETE!!"
"Har du något i kakfickan?..... KARTFICKAN!"

Nya affärsredovisningar
Youtube kanal
Instagram

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av robovich »

förövrigt kan vi påpeka att SV08 är lite knepig då den är extremt modifierbar och går att göra i så många delar, därför kan det bli knepigt att få den tillverkad.
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

Skriv svar