Intressekoll kroppskydd 12 replika

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Intressekoll kroppskydd 12 replika

Inlägg av robovich »

Hej allihopa! Jag arbetar med en skräddare som tillverkar och skräddarsyr Airsoft Replikor av dem flesta modellerna Inom västar/chestriggs i högsta kvalite´

Nu är det såhär att vi har startat en intressekoll på hur stort intresse det finns i att göra en Replika utav det nya svenska KROPPSKYDD 12, än sålänge finns det intresse, och för att vi ska kunna bygga upp en prototyp av den behöver vi referens bilder, och helst utav soldater själva som har denna tilldelad, vi har letat upp nästan alla bilder som finns på internet, men vi behöver "era" bilder, detaljer på insidan, utsidan, vävning, basically ALLT.

Förövrigt vet jag att Folket på detta forumet är ena duktiga och vassa på att hitta bilder på det mesta, så detta önskemålet sträcker sig självklart inte enbart till soldater tilldelade denna västen, ni kanske känner någon eller vet var man kan få tag på bilder,

min email: Robovich309@hotmail.com

Alla bilder och information tas vänligt emot, tack så mycket Mvh Robin
Senast redigerad av 1 PFT Hagbard, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: Använd inte en massa caps i topic, tack.
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

700mb
Inlägg: 295
Blev medlem: fre jun 22, 2012 11:09 am

Re: INTRESSEKOLL KROPPSKYDD 12 REPLIKA

Inlägg av 700mb »

Något hum om hur mycket det kommer kosta? Runt 2500-3000 så kommer jag absolut köpa :lol:

mouse
Admin
Inlägg: 225
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:02 am

Re: INTRESSEKOLL KROPPSKYDD 12 REPLIKA

Inlägg av mouse »

Dumt att dela ut ett max riktpris sådär.

Allt i tusenkronors klassen är en direkt buy-order från min sida. Närmar ni er summan som nämns ovan kommer det krävas lite reviews och väldigt bra kvalite för att jag ska fundera på det. Har inte köpt Snigels PALS väst ännu för att den är lite för dyr för min smak även fast jag absolut vill ha den.
"mmm, kanelbullar. FAN, vet ju inte vad kanelbullar betyder! HELVETE!!"
"Har du något i kakfickan?..... KARTFICKAN!"

Nya affärsredovisningar
Youtube kanal
Instagram

Varg
Inlägg: 146
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:43 pm

Re: INTRESSEKOLL KROPPSKYDD 12 REPLIKA

Inlägg av Varg »

Nu har jag redan snigels PC, fixa inget nytt nu..
Sandbox Heroes | Sierra Lima

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: INTRESSEKOLL KROPPSKYDD 12 REPLIKA

Inlägg av robovich »

Min NFM MO7B väst som jag fick tillverkad av samma herre ( norskt kroppskydd) fick jag hem med 3 magfickor och tyget var i original M04 cordura och då var frakten inräknad också, och priset hamnade på ca 1300 Kr, vilket jag kan garantera var värt det, västen är i otroligt bra kvalite, och har "alla" funktioner som dem riktiga har, vi strävar efter samma sak här med KRSK12

Just nu inväntar vi som sagt så mycket bilder och detaljer som möjligt från folk, så att vi kan bygga en prototyp som vi vill få ut på nätet och visa upp så snart som möjligt!

Tack Mvh
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

mouse
Admin
Inlägg: 225
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:02 am

Re: INTRESSEKOLL KROPPSKYDD 12 REPLIKA

Inlägg av mouse »

Låter lysande!

Har du möjlighet att lägga ut bilder på den västen?
"mmm, kanelbullar. FAN, vet ju inte vad kanelbullar betyder! HELVETE!!"
"Har du något i kakfickan?..... KARTFICKAN!"

Nya affärsredovisningar
Youtube kanal
Instagram

Lustig
Inlägg: 55
Blev medlem: lör jul 28, 2012 8:57 pm

Re: INTRESSEKOLL KROPPSKYDD 12 REPLIKA

Inlägg av Lustig »

+1 från mig :) låter intressant!
Airsoft Kiruna

Mina affärsredovisningar http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 121&t=4887

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: INTRESSEKOLL KROPPSKYDD 12 REPLIKA

Inlägg av robovich »

977388_10151544823563391_186376852_o.jpg

954745_604611269572551_388361495_n.jpg


1064681_10151544823443391_479087766_o.jpg


mouse skrev:Låter lysande!

Har du möjlighet att lägga ut bilder på den västen?

Absolut!

Det är alla bilder jag har för tillfället.
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

Kether
Admin
Inlägg: 999
Blev medlem: lör maj 05, 2012 7:11 pm

Re: INTRESSEKOLL KROPPSKYDD 12 REPLIKA

Inlägg av Kether »

Ja, med tanke på att jag kommer hinna bli pensionär innan jag får se västen i min nuvarande befattning inom FM så är jag klart intresserad.
Sign me up.

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: INTRESSEKOLL KROPPSKYDD 12 REPLIKA

Inlägg av robovich »

Kul att se att intresset är stort, nu hoppas vi bara att vi får in tillräckligt med bilder och information så vi kan göra den här västen så rättvis som möjligt, detta kommer såklart ta ett litet tag, men att intresset är stort är världens bästa början enligt oss!

Sprid gärna ryktet till alla ni känner som kan vara intresserade
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

Skriv svar